  • 1. Data: 2010-10-07 23:03:36
    Temat: [co wybrać] mocny i wygodny sedan do 20 000 pln
    Od: krz <a...@g...pl>

    Zaczyna mi świtać w głowie opcja zmiany samochodu.. wymagania:
    - sedan, choć może być też eleganckie kombi,
    - mocny: min. 160-180 KM, silnik najlepiej V6 lub R5/R6
    - koniecznie benzyna (nie lubię diesli)
    - ma być ładny, elegancki i z wygodami :P
    - Limit cenowy: 20.000 PLN

    Powyższe wymagania spełnia obecnie Volvo S80 (i jest chwilowym
    faworytem), widziałoby mi się audi S6, ale to chyba nie ten pułap cenowy..

    Co jeszcze ciekawego można wynaleźć spełniającego podane kryteria?
    dopuszczam wszelakie, nawet egzotyczne opcje :) Chcę po prostu mieć wybór.

    A, i jeśli to ma znaczenie.. do tej pory poruszałem się Fordem
    Mondeo'98, V6 170 KM kombi.

  • 2. Data: 2010-10-08 02:50:02
    Temat: Re: [co wybrać] mocny i wygodny sedan do 20 000 pln
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-07 23:03, krz pisze:
> [...]
    > dopuszczam wszelakie, nawet egzotyczne opcje :) Chcę po prostu mieć wybór.
    >
    > A, i jeśli to ma znaczenie.. do tej pory poruszałem się Fordem

    Saab 9-5 2.3T.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 3. Data: 2010-10-08 08:32:26
    Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl>

> [...]
    > wszelakie, nawet egzotyczne opcje :) Chcę po prostu mieć wybór.
    >
    > A, i jeśli to ma znaczenie.. do tej pory poruszałem się Fordem Mondeo'98, V6 170

    Mitsu Galant V6.

    Pozdrawiam
    Krzychu

  • 4. Data: 2010-10-08 10:10:59
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-10-07 23:03, krz wrote:

> [...]
    > Co jeszcze ciekawego można wynaleźć spełniającego podane kryteria?
    > dopuszczam wszelakie, nawet egzotyczne opcje :) Chcę po prostu mieć wybór.

    Tez optuje za Saabem 9-5, moze nawet jakies Aero albo Sportcombi.

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2010-10-08 10:28:46
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 07.10.2010 23:03, krz pisze:
> [...]
    > dopuszczam wszelakie, nawet egzotyczne opcje :) Chcę po prostu mieć wybór.
    >
    > A, i jeśli to ma znaczenie.. do tej pory poruszałem się Fordem

    będę monotonny...
    Laguna II V6

  • 6. Data: 2010-10-08 12:23:17
    Temat: Re: mocny i wygodny sedan do 20 000 pln
    Od: Staszek Sosenko <s...@m...net.pl>

    On 7 Paź, 23:03, krz <a...@g...pl> wrote:
> [...]
    > - ma być ładny, elegancki i z wygodami :P
    > - Limit cenowy: 20.000 PLN
    >
    > Powyższe wymagania spełnia obecnie Volvo S80 (i jest chwilowym

    A może S60/V70 T5?

    Pozdrawiam,
    Staszek Sosenko [CKMK]
    Nissan 100NX 2.0 GTi '95 - DO SPRZEDANIA!

  • 7. Data: 2010-10-08 14:57:51
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-08 10:28, Rafał pisze:

    > będę monotonny...
    > Laguna II V6

    Albo 2.0T. Ewentualnie + chip.
    Tylko nie spełnia warunku "V6+R5/R6".

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2010-10-08 17:39:18
    Od: "fuen" <fuen[spam]@wp.pl>

    saaby volvo fordy laguny ???? co jeszcze ?
    te wszystkie auta mają się nijak np do pospolitej e39 540i

  • 9. Data: 2010-10-08 17:51:05
    Od: "newsy" <j...@o...eu>

    http://tnij.org/ij6h - proszę bardzo :)
    Trochę droższy ale w granicach negocjacji :)

  • 10. Data: 2010-10-09 13:37:12
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "fuen" wrote:
    > te wszystkie auta mają się nijak np do pospolitej e39 540i

    Za zdrową E39 540i z sensownym wyposażeniem trzeba dać dużo
    więcej niż 20 tys pln, pewnie dlatego się taka propozycja nie pojawiła.

    Pozdrawiam
    .Peeter