  • 1. Data: 2010-10-08 00:07:42
    Temat: [WAW] Kto odkorkuje Warszawę?
    Od: kpawlak <"kpawlak/./\\wytnij.to\\/./"@asme.pl>

    Tym razem - rzeczywisty "spam politykierski"... Można flejmować! ;)

    Odkorkuję Warszawę! - konferencja prasowa Janusza Korwin-Mikkego,
    kandydata na prezydenta Warszawy, 07.10.2010

    http://www.asme.pl/128648821452971.shtml

    Ukłony

    kpawlak
    --
    Tylko nie po oczach!! Tylko nie polityka!!! :))
    Witryna P.R.W.: http://www.prw.waw.pl/

  • 2. Data: 2010-10-08 08:32:53
    Temat: Re: [WAW] Kto odkorkuje Warszawę?
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    postawi wszedzie zakazy wjazdu dla pojazdów innych niz mzk jak na nowym
    swiecie:P

  • 3. Data: 2010-10-08 08:55:58
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    W dniu 2010-10-08 08:32, Michał Gut pisze:
    > postawi wszedzie zakazy wjazdu dla pojazdów innych niz mzk jak na nowym
    > swiecie:P

    on chce dokladnie na odwrot zrobic

    mniejsza z tym..
    Korki z Warszawie zrobily sie faktycznie bardzo duzym problemem.

  • 4. Data: 2010-10-08 09:01:16
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-10-08 08:32:53 Michał Gut

    > postawi wszedzie zakazy wjazdu dla pojazdów
    > innych niz mzk jak na nowym swiecie:P

    Przeczytałeś w ogóle ze zrozumieniem jego postulaty?

    --
    Pozdor Myjk

  • 5. Data: 2010-10-08 09:08:04
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    absolutnie nie:) ale az z ciekawosci se klikne:)

  • 6. Data: 2010-10-08 09:14:18
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-10-08 08:55:58 Jacek

    > Korki z Warszawie zrobily sie faktycznie bardzo duzym problemem.

    Wszystko przez rozbudowę Toruńskiej, oraz wprowadzenie BUSpasów
    na Łazienkowskiej. Dwie główne arterie sparaliżowane, ta druga
    nawet poza godzinami szczytu. Dodać do tego jeszcze Marsa
    i pasztet gotowy.

    Korwin niektóre postulaty ma ciekawe, ale niestety
    jest oszołomem. Takim co prawda pozytywnym oszołomem,
    a dla takich nie ma miejsca.

    --
    Pozdor Myjk

  • 7. Data: 2010-10-08 09:26:01
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Przeczytałeś w ogóle ze zrozumieniem jego postulaty?

    1,2 limituje tylko gotowka - mozna prowadzic 20 robot jednoczesnie i
    wydajnie pod warunkiem swobodnego przeplywu kasy i odpowiednich umow (czyli
    deadline do tego i tego dnia i kary za przekroczenie).

    3. zgadzam sie w 100% ale to tak na dobra sprawe implikuje czesciowo
    usuniecie limitow gotowki+deadline

    4. rekami i nogami sie podpisuje, implikuje to co wyzej

    5. bylbym ostrozny z takim rozwiazaniem

    6.zgodze sie. ale umowmy sie ze wiekszosc tych firm ktore wykonuja te prace
    nie ma wiele wspolnego z polska

    7.hmmm ciekawe - nie mam zdania. natomiast co do ESB to budowa byla ok 1930
    roku kiedy to byl nieco mniejszy ruch niz teraz, miasto tez bylo mniejsze
    niż teraz. poza tym 360 000 ton materialu do budowy wiezowca nie przyfrunelo
    samo i ciezarowki musialy jezdzic non stop. nie wierze ze nie blokowalo to w
    ogole ruchu. Obecnie przy budowach budynkow tez sie nie zamyka calej drogi
    tylko sa utrudnienia, zwezenia itd. to samo co moglo byc przy esb...

    8. ciekawe natomiast nie wyobrazam sobie realizacji przy manifestacjach czy
    maratonach (uwazam ze tu juz przegina). obecnie zajecie pasa drogowego jest
    platne i nie ma od tego wyjatkow (no chyba ze nieleglanie zajety, ale to
    inna para kaloszy). O ile mi wiadomo nie moze sobie ot tak wybrac drozszego
    rozwiazania - wiaze go ustawa o zamowieniach publicznych.

    9. ciekawe - nie znam tematu ale jesli to prawda to przyklasnę.

    podsumowujac - wszystko w jego stylu. raczej rewolucja nie pomoze - ale kto
    wie....

  • 8. Data: 2010-10-08 10:27:22
    Od: "Robert" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Myjk" napisał:

> [...]
    > na Łazienkowskiej. Dwie główne arterie sparaliżowane, ta druga
    > nawet poza godzinami szczytu. Dodać do tego jeszcze Marsa

    Dodałbym jeszcze buspas na Al. Solidarności + most Ś-D. I zonk gotowy.

  • 9. Data: 2010-10-08 10:33:38
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2010-10-08 10:27, Robert pisze:

    > Dodałbym jeszcze buspas na Al. Solidarności + most Ś-D. I zonk gotowy.

    + wiecznie remontowany most grota :-)

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===

  • 10. Data: 2010-10-08 11:04:32
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-10-08 09:14, Myjk wrote:

    > Korwin niektóre postulaty ma ciekawe, ale niestety
    > jest oszołomem. Takim co prawda pozytywnym oszołomem,
    > a dla takich nie ma miejsca.

    Dlaczego nie ma miejsca? On jest przynajmniej pozytywnym oszołomem, a
    tak masz w rządzie tylko oszołomów...