  • 1. Data: 2010-10-07 18:05:51
    Temat: Test piaskarki
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Witam
    Wlasnie zakupilem:
    http://allegro.pl/item1250189798.html
    Do tej pory mialem taki pistolecik na piach.
    Przetestowalem i morda mi sie usmiechnela, to jest to, co tygryski lubia
    najbardziej, znaczy to, co kupilem.
    Rdzde z odnisk wpierdziela tak, ze nie nadazam wylaczyc, wydajnosc na
    lakierze samochodowym ok. 5cm2 na sekunde do golej blachy.
    Miod malina.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 2. Data: 2010-10-07 18:09:41
    Temat: Re: Test piaskarki
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Rdzde z odnisk wpierdziela tak, ze nie nadazam wylaczyc, wydajnosc na
    > lakierze samochodowym ok. 5cm2 na sekunde do golej blachy.

    Szkoda tylko, ze nie podaja ile litrow na minute musi dac kompresor.
    Zakladam, ze odpowiedni kompresor bedzie ze 3 razy tyle kosztowal...

    --
    Picasso

  • 3. Data: 2010-10-07 18:19:39
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-07 18:09, P_ablo pisze:
    > Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Szkoda tylko, ze nie podaja ile litrow na minute musi dac kompresor.
    > Zakladam, ze odpowiedni kompresor bedzie ze 3 razy tyle kosztowal...

    Podaja, ze do ok 700ltr/min
    Moj ma 20m3/h i nie ma klopotu. Praca nieciagla + biornik buforowy =
    daje rade. Juro zdam dokladniejsze relacje, bo mam akurat sporo piaskowania.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 4. Data: 2010-10-07 18:33:05
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-07 18:19, MarcinJM pisze:
    > Juro zdam dokladniejsze relacje, bo mam akurat sporo
    > piaskowania.

    Wrzuć filmik na youtuba. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2010-10-07 18:47:29
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "MarcinJM" napisał
> [...]
    > Rdzde z odnisk wpierdziela tak, ze nie nadazam wylaczyc, wydajnosc na
    > lakierze samochodowym ok. 5cm2 na sekunde do golej blachy.

    A gdzie tym robisz ?
    Masz jakieś specjalne pomieszczenie czy zwykły garaż albo piwnica styknie ?

    adam

  • 6. Data: 2010-10-07 18:52:21
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-07 18:47, adam pisze:
    > Użytkownik "MarcinJM" napisał
    >
    > A gdzie tym robisz ?
    > Masz jakieś specjalne pomieszczenie czy zwykły garaż albo piwnica styknie ?

    Robie na zewnatrz, piach/korund zmiatam z powrotem i przesiewam. Jak sie
    ma upierdliwych sasiadow to nie da rady :/ Kurz cholerny. Efekt:
    cudowny. Kazdemu samochodzierzowi ryjo by sie usmiechnelo. :)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 7. Data: 2010-10-07 18:52:54
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości news:4cadf993$1@news.home.net.pl...

    > A gdzie tym robisz ?
    > Masz jakieś specjalne pomieszczenie czy zwykły garaż albo piwnica
    > styknie ?

    Sporadycznie starczy - przy czestszych robotach moze byc problem. Kiedys
    mialem magazyny obok piaskarni, pomijajc to, ze przez kilkanascie lat
    dzialana teren w jej poblizu podniosl sie o kikanascie cm, to scierniwo
    wlazilo przez wszystkie szpary gdzie tylko moglo...

    --
    Picasso

  • 8. Data: 2010-10-07 19:05:11
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

> [...]
    > ma upierdliwych sasiadow to nie da rady :/ Kurz cholerny. Efekt: cudowny.
    > Kazdemu samochodzierzowi ryjo by sie usmiechnelo. :)

    A nie ma jakichś urządzeń - nie wiem - z odsysaniem, obiegiem zamkniętym,
    ale nie w sensie kabiny ?
    Oczywiście w miarę budżetowych.

    adam

  • 9. Data: 2010-10-07 19:06:50
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "P_ablo" napisał

> [...]
    > dzialana teren w jej poblizu podniosl sie o kikanascie cm, to scierniwo
    > wlazilo przez wszystkie szpary gdzie tylko moglo...

    No właśnie. Z tego co kojarzę jakieś piaskarnie, i to nieduże to właśnie tak
    jest.
    Jedna z koszmarniejszych robót chyba. Nie wiem co może być gorsze - przodek
    w kopalni ; ) ?

    adam

  • 10. Data: 2010-10-07 20:23:25
    Od: me-how <m...@p...fm>

    MarcinJM pisze:

    > Miod malina.

    słabe punkty:
    - wyjście piachu na dole wąż potrafi się przetrzeć
    - dysze się szybko kończą, patent użycie ceramiki z
    bezpiecznika topikowego takiego z instalacji 230V

    oczywiście zależy ile będziesz piaskiem walić

    a i zobaczysz w jakie otwory w ciele ten kurz potrafi się
    dostać :)

    M.

    --
    [VW1200, bulik z jednym kolem i OSA m52]