  • 1. Data: 2010-12-10 22:31:06
    Temat: [cross-post] [prośba o identyfikację] ognista żarówka
    Od: Marcin Balcerzak <k...@o...pl>

    Witam,

    Jakiś czas temu w jednej kawiarni wypatrzyłem lampę z żarówką, która z
    daleka sprawiała wrażenie jakby w środku był płomień. Nie miała drucianego
    żarnika, tylko jakąś płytkę w kształcie liścia, której brzegi żarzyły się w
    taki "pełzający" sposób, jakby faktycznie się coś tam paliło :)
    Właścicielka stwierdziła, że całą lampę razem z żarówką ma jeszcze po
    rodzicach i nie wie jak to się nazywa. I tu pytanie do grupowiczów: jak
    taka żarówka się nazywa? Zastanawiam się nad poszukaniem celem kupna.

    Zdjęcia bardzo kiepskie, bo robione komórką:
    http://img94.imageshack.us/img94/875/imag0064bx.jpg
    http://img20.imageshack.us/img20/3073/imag0065f.jpg
    http://img88.imageshack.us/img88/6062/imag0066n.jpg

    Dziękuję za pomoc.

    FUT: pl.pregierz

    --
    Marcin Balcerzak

  • 2. Data: 2010-12-11 18:30:05
    Temat: Re: [cross-post] [pro&para;ba o identyfikacj&ecirc;] ognista &iquest;arówka
    Od: "WM" <c...@p...onet.pl>

    > Jaki&para; czas temu w jednej kawiarni wypatrzy&sup3;em lamp&ecirc; z
    &iquest;arówk&plusmn;, która z
    > daleka sprawia&sup3;a wra&iquest;enie jakby w &para;rodku by&sup3;
    p&sup3;omie&ntilde;. Nie mia&sup3;a drucianego
    > &iquest;arnika, tylko jak&plusmn;&para; p&sup3;ytk&ecirc; w kszta&sup3;cie
    li&para;cia, której brzegi &iquest;arzy&sup3;y si&ecirc; w
    > taki "pe&sup3;zaj&plusmn;cy" sposób, jakby faktycznie si&ecirc; co&para; tam
    pali&sup3;o :)

    Szukaj pod nazwą: Neon flicker-flame candle lamp
    http://www.maplin.co.uk/module.aspx?moduleno=46019
    http://www.twenga.co.uk/prices-flicker-candle-bulb.h
    tml
    http://electriclights.tripod.com/bulbs/flickerflame.
    htm

    WM

  • 3. Data: 2010-12-11 23:31:21
    Od: Marcin Balcerzak <k...@o...pl>

    On Sat, 11 Dec 2010 19:30:05 +0100, WM wrote:

> [...]
    li&para;cia, której brzegi &iquest;arzy&sup3;y si&ecirc; w

    > Szukaj pod nazwą: Neon flicker-flame candle lamp

    Dzięki, już parę osób odpowiedziało podobnie. Swoją drogą, co zrobiłeś z
    moimi polskimi znaczkami (masz źle ustawiony czytnik) i dlaczego Twój post
    poszedł tutaj a nie na pl.pregierz (pole FUT jest ustawione po to, żeby
    dyskusja się nie dzieliła i nie duplikowała niepotrzebnie)?

    --
    Marcin Balcerzak

  • 4. Data: 2010-12-12 11:03:43
    Od: "WM " <c...@W...gazeta.pl>

    Marcin Balcerzak <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > poszedł tutaj a nie na pl.pregierz (pole FUT jest ustawione po to, żeby
    > dyskusja się nie dzieliła i nie duplikowała niepotrzebnie)?

    Dlaczego tak czasem jest to nie wiem.
    Sprawdziłem w nagłówkach, że mamy ustawione identyczne kodowanie iso-8859-2

    Zresztą sam zobacz jak to widać ze strony niusów:
    niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.sci.inzy
    nieria&aid=89073558

    WM