  • 1. Data: 2009-01-28 00:45:26
    Temat: [css] dymki
    Od: mantodeus <l...@g...com>

    display: none;
    }

    a.dymek:hover span
    {
    display: block;
    position: absolute;
    }

    ---

    i problem mam taki ze przy uzyciu dla div'a overflow: hidden, dymek
    sie nie pokazuje (a wylaczyc overflow: hidden nie moge bo jak link
    jest dlugi to wychodzi mi poza ramke a ja tego nie chce)

  • 2. Data: 2009-02-04 11:02:54
    Temat: Re: [css] dymki
    Od: Marcin Bogusz <m...@b...pl>

    mantodeus wrote:
    > witam
    >
    > kod wyglada mniej wiecej tak:
    >
    > div
    > {
    > overflow: hidden;
    > width: 30px;
    > }
    >
    > a.dymek
    > {
    > position: relative;
    > z-index: 500;
    > }
    >
    > a.dymek:hover
    > {
    > z-index: 600;
    > }

> [...]

    moze to brak cudzyslowia zamykajacego za class?
    jaka przegladarka?

  • 3. Data: 2009-02-04 11:27:35
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Marcin Bogusz pisze:
    [...]

    IMHO takie rozwiązanie nie jest specjalnie najlepsze, bo fragment
    oznaczony jako <span>Tekst w dymku</span> ma zastępować niby tradycyjne
    title=""? Jeśli tak, to lepiej byłoby za pomocą JavaScript-u "pozbierać"
    wszystkie atrybuty title i wstawić treść do jakiegoś div-a, a potem tego
    ów div-a dowolnie sobie ostylować. Przykład:
    http://www.dustindiaz.com/sweet-titles-finalized/

    --
    Peter