  • 11. Data: 2019-10-31 13:06:23
    Temat: Re: czarny dzień
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Jacek Maciejewski wrote:

    > Masz jakiś schemat-gotowiec oparty na takim rozwiązaniu? Poduczyłbym się
    > :)

    To Ci się może spodobać, jest stosunkowo szczegółowe:

    http://www.norcalqrp.org/files/Tayloe_mixer_x3a.pdf

    Mnie się nie do końca podoba jego nacisk na Zero-IF, to rodzi kilka
    problemów. Ale zrobienie sobie niskiej, choć niezerowej pośredniej na
    tym samym pomyśle to tylko kwestia programu, sprzęt się nie zmienia.

    Jest kilka praktycznych realizacji w sieci.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 12. Data: 2019-10-31 13:11:49
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Jacek Maciejewski wrote:

    > Masz jakiś schemat-gotowiec oparty na takim rozwiązaniu? Poduczyłbym się
    > :)

    I film:

    https://www.youtube.com/watch?v=JuuKF1RFvBM

    Pozdrawiam, Piotr

  • 13. Data: 2019-10-31 16:17:20
    Od: DaNsOuNd <d...@t...pl>

    W dniu 2019-10-30 o 19:48, PiteR pisze:
    > w życiu każdego elektronika.
    >
    > Dzień rozstania się z przydasiami. Skarby opuszczą przegródki
    > organizerów. One zapełnią się tabletkami. Metexa zastąpi Omron.
    >
    > Peseloza straszna rzecz.
    >
    > Wpisujcie miasta.

    nie wszystkie "tabletki" są "bee"

  • 14. Data: 2019-10-31 22:35:58
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > nie wszystkie "tabletki" są "bee"

    A tak przy okazji - co robić z takimi przydamisiami powiedzmy z lat 80
    ub. wieku? Do muzeum za młode, bawić się nie ma czasu... Komuś to jeszcze
    się przyda?

    --
    Grzexs

  • 15. Data: 2019-10-31 22:54:58
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-10-31 o 22:35, Grzexs pisze:

    > A tak przy okazji - co robić z takimi przydamisiami powiedzmy z lat 80
    > ub. wieku? Do muzeum za młode, bawić się nie ma czasu... Komuś to jeszcze
    > się przyda?

    Oddać potrzebującemu. Czwarty post brzmiał "Masz coś na zbyciu?".