  • 1. Data: 2019-10-30 19:48:38
    Temat: czarny dzień
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    w życiu każdego elektronika.

    Dzień rozstania się z przydasiami. Skarby opuszczą przegródki
    organizerów. One zapełnią się tabletkami. Metexa zastąpi Omron.

    Peseloza straszna rzecz.

    Wpisujcie miasta.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2019-10-30 21:18:59
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Oj, ale co się stało?

  • 3. Data: 2019-10-31 01:29:59
    Temat: Re: czarny dzień
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-10-30 o 19:48, PiteR pisze:
    > w życiu każdego elektronika.
    >
    > Dzień rozstania się z przydasiami. Skarby opuszczą przegródki
    > organizerów. One zapełnią się tabletkami. Metexa zastąpi Omron.

    Masz coś na zbyciu?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2019-10-31 08:10:09
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Oct 2019 18:48:38 GMT, PiteR napisał(a):

    > Dzień rozstania się z przydasiami.

    Masz może filtr PP9? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2019-10-31 10:09:04
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Oj, ale co się stało?

    eee pewnie za porządki się wziął i odkrył, że w niektóre kąty od 30 lat
    nie zaglądał:D

  • 6. Data: 2019-10-31 11:12:10
    Od: cezar <c...@t...pl.nospam>

    On 31/10/2019 07:10, Jacek Maciejewski wrote:

    > Masz może filtr PP9? :)

    Ich się nie sprzedaje - one idą do trumny. To jest najcenniejsza
    biżuteria. Ludzie kiedyś jechali po nie na drugi koniec Polski.

    c.

  • 7. Data: 2019-10-31 11:36:56
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    cezar wrote:

    > Ich się nie sprzedaje - one idą do trumny. To jest najcenniejsza
    > biżuteria. Ludzie kiedyś jechali po nie na drugi koniec Polski.

    Ale po co to komu dzisiaj? Drogie, delikatne i duże. Robi się filtrację
    wstępną na filtrze RC i resztę sprząta na DSP.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 8. Data: 2019-10-31 11:44:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 31 Oct 2019 11:36:56 +0100, Piotr Wyderski napisał(a):

    > Ale po co to komu dzisiaj? Drogie, delikatne i duże. Robi się filtrację
    > wstępną na filtrze RC i resztę sprząta na DSP.

    Mam urządzenie w którym takiego brakuje...
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2019-10-31 11:46:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 31 Oct 2019 11:36:56 +0100, Piotr Wyderski napisał(a):

    > Robi się filtrację
    > wstępną na filtrze RC i resztę sprząta na DSP.

    Masz jakiś schemat-gotowiec oparty na takim rozwiązaniu? Poduczyłbym się
    :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2019-10-31 13:01:52
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Jacek Maciejewski wrote:

    > Mam urządzenie w którym takiego brakuje...

    To brzmi jak dobry powód. :)

    Pozdrawiam, Piotr