  • 1. Data: 2010-02-06 11:56:00
    Temat: czy da się ukryć zdjęcia w aparacie ?
    Od: "pinokio" <d...@o...pl>

    chodzi mi o to czy w aparacie np. panasonicu lumix LX3
    da sie tymczasowo "ukryć" zdjęcia.
    chodzi mi o to że np. robię 10 zdjęć ale jedno chce schować i osoa postronna
    przglądając zdjęcia na aparcie widzi tylko te 9

  • 2. Data: 2010-02-06 12:09:49
    Temat: Re: czy da się ukryć zdjęcia w aparacie ?
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Użytkownik "pinokio" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > postronna
    > przglądając zdjęcia na aparcie widzi tylko te 9

    Nie da sie , kup sobie druga kartę

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com

  • 3. Data: 2010-02-06 13:12:07
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "mirek" napisał

    > Nie da sie , kup sobie druga kartę

    Da się - deletujesz, a po powrocie zapuszczasz recovery ; )
    Jeśli po skasowaniu nie nadpisze się nic nowego to w 100/100 przypadkach
    odzyskasz skasowane zdjęcie.

    adam

  • 4. Data: 2010-02-07 14:18:59
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    > chodzi mi o to czy w aparacie np. panasonicu lumix LX3
    > da sie tymczasowo "ukryć" zdjęcia.
    W sposób posredni da sie tak;
    Podlacz karte lub aparat do komputera i zmien rozszerzenie plikow jpg na
    inne.
    Fizycznie na karcie zostana ale aparat juz ich nie pokaze przy przegladaniu.
    Po zgraniu na dysk wystarczy przywrocic rozszerzenie do stanu pierwottnego i
    wszystko bedzie smigalo.

  • 5. Data: 2010-02-07 19:36:09
    Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...onet.pl>

    Użytkownik "PK" <p...@e...pl> napisał w wiadomości

    > W sposób posredni da sie tak;
    > Podlacz karte lub aparat do komputera i zmien rozszerzenie plikow jpg na
    > inne.

    Pytajacemu chodzilo chyba o cos, co mozna obsluzyc z poziomu aparatu...

    Najlepszym rozwiazaniem jest kasowanie, jak to podpowiedzial adam.
    Qkam

  • 6. Data: 2010-02-07 22:32:12
    Od: mar0ko <m...@w...pl>

    Witam. "pinokio" <d...@o...pl> napial(a) w artykule
    news:hkjlcg$iar$1@opal.futuro.pl z 06 lut 2010

    > chodzi mi o to czy w aparacie np. panasonicu lumix LX3
    > da sie tymczasowo "ukryc" zdjecia.
    > chodzi mi o to ze np. robie 10 zdjec ale jedno chce schowac i osoa
    > postronna przglądając zdjecia na aparcie widzi tylko te 9

    Witam
    NIe wiem jak w LX3 ale w Canonach obslugujacych CHDK jest to mozliwe.
    http://tnij.org/fsqf
    Oprogramowanie udostepnia przegladarke plikow w ktorej mozemy zdjecie
    skopiowac, skasowac i przeniesc do innego katalogu na karcie, podczas zwyklego
    przegladania zdjec aparat widzi tylko zdjecia z katalogu DCIM
    Przed chwila sprawdzalem na A630

    Marek