  • 1. Data: 2006-08-24 23:00:32
    Temat: Polpak sie zatyka...
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    Witam!

    Zauważyłem w logach moich kilku DSLi w całym kraju, że w godzinach 11-15
    zjeżdża drastycznie prędkość i pojawiają się straty pakietów. Czyżby
    Polpak sie zatkał Neostradami, lub DSLami 15Mbps?? Czy wiadomo cos o
    modernizacji szkieletu??

    Jest tu ktoś z takimi informacjami?

    PS. Znajomy z Polpakowskim łączem (nie DSL) też mnie informuje o
    zwolnieniu 11-15 :(

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

  • 2. Data: 2006-08-25 00:21:38
    Temat: Re: Polpak sie zatyka...
    Od: urug <u...@C...gmail.com>

    On Fri, 25 Aug 2006 01:00:32 +0200
    TLZ <t...@w...info.com.pl> wrote:

> [...]
    > cos o modernizacji szkieletu??
    >
    > Jest tu ktoś z takimi informacjami?
    >
    > PS. Znajomy z Polpakowskim łączem (nie DSL) też mnie informuje o

    Cześć
    Mam DSL2000, niestety od jakiegoś tygodnia przerodziło się w DSL200 ;]
    200kbit to max ile wyciągam, do tego dochodzą straty pakietów.
    Lokalizacja - Częstochowa.

    --
    Regards, Tomek
    ** e-mail: urug.projects(at)gmail.com

  • 3. Data: 2006-08-25 05:20:57
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    TLZ napisał(a):
> [...]
    > zjeżdża drastycznie prędkość i pojawiają się straty pakietów. Czyżby
    > Polpak sie zatkał Neostradami, lub DSLami 15Mbps?? Czy wiadomo cos o

    mam kilka FR TP
    patrze w logi, nie potwierdzam tej informacji
    spokojnie w tych godzinach mam po 75% wypełnienia, nawet więcej niz te 75%..

    --
    pozdros
    icek

  • 4. Data: 2006-08-25 05:36:55
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

    > mam kilka FR TP
    > patrze w logi, nie potwierdzam tej informacji
    > spokojnie w tych godzinach mam po 75% wypełnienia, nawet więcej niz te
    > 75%..

    Ja mam polpaka i DSLe i na polpaku OK, a DSLe zjeżdzają z szybkościa o 3/4
    (z 4Mb do 1 Mb). Dlatego już podjąłem kroki w kierunku całkowitej rezygnacji
    z usług France Telecom Polska S.A,

    Lee

  • 5. Data: 2006-08-25 05:42:36
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Lee napisał(a):

    > Ja mam polpaka i DSLe i na polpaku OK, a DSLe zjeżdzają z szybkościa o 3/4
    > (z 4Mb do 1 Mb). Dlatego już podjąłem kroki w kierunku całkowitej rezygnacji
    > z usług France Telecom Polska S.A,
    z DSLami to mnie naprawde zastanawia..
    tp wie, ze sporo "dostawców" bierze DSLe do swiadczenia uslug..
    moze to celowe działanie?

    choc, sam nie wiem..
    ostatnio mój klient (nie dostawca) miała awarie uploadu na DSLu
    ni kbit więcej niz 128 kbit :)

    ja tez bym chetnie podziekował TP
    ale mam do wyboru jeszcze dialog :(

    --
    pozdros
    icek

  • 6. Data: 2006-08-25 05:58:32
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

    > z DSLami to mnie naprawde zastanawia..
    > tp wie, ze sporo "dostawców" bierze DSLe do swiadczenia uslug..
    > moze to celowe działanie?

    IMHO tak, nagłe spadki szybkości DSLi zbiegły się u mnie z telefonami od
    tepsy do moich abonentów i pytaniami w stylu "czy mają internet, a jesli nie
    od tp to czy są zadowoleni z obecnego operatora i szybkości łącza".

    > ja tez bym chetnie podziekował TP
    > ale mam do wyboru jeszcze dialog :(

    Ja na szczęscie mam wybór.

    Lee

  • 7. Data: 2006-08-25 06:48:22
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Lee napisał(a):

> [...]
    > tepsy do moich abonentów i pytaniami w stylu "czy mają internet, a jesli nie
    > od tp to czy są zadowoleni z obecnego operatora i szybkości łącza".

    ja tez :)
    jest jeszcze 3ci player na szczescie :)
    ale ja chce/potrzebuje multihoming mieć..
    ale potrzebuje wymienic tp na kogos tanszego :)
    i znalezc nie moge
    :(

    --
    pozdros
    icek

  • 8. Data: 2006-08-25 07:07:06
    Od: Józef Brodziński <s...@g...pl>

    icek napisał(a):

> [...]
    > jest jeszcze 3ci player na szczescie :)
    > ale ja chce/potrzebuje multihoming mieć..
    > ale potrzebuje wymienic tp na kogos tanszego :)

    Tu nie chodzi o cenę tylko o święty spokój :)

  • 9. Data: 2006-08-25 07:44:07
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Józef Brodziński napisał(a):

    > Tu nie chodzi o cenę tylko o święty spokój :)
    hmm

    wiesz, mam rozne polpaki od 6 lat
    i nie moge narzekac..
    oczywiscie, czasami cos moze gorzej działąc, ale nie jest zle
    awaryjnosc?
    bez SLA naprawiają mi łącze w max 12h, i tak jest
    raz, jak pierdyknął piorun i poszło troche sprzetu u mnie i w tp na
    centrali to prawda, 24h czekałem
    ale cały czas ludzie pracowali i usuwali awarie..

    cena..
    wiem, 1290 to duzo
    mobłoby być taniej
    mnie boli 490 zł za BGP :(

    a inni?
    taki dialog..
    moja konkurencja miała łącza od nich,
    podobno ktoś im ciął kable i przez weekend słyszeli txt
    "służby techniczne w weekend nie pracują"
    w tp na polpakach, fr i innych, nigdy tak mi się nie zdarzyło

    btw
    ktoś płaci mniej niż cennik mówi za BGP?
    próbuje negocjować
    podejście #2 :)

    --
    pozdros
    icek

  • 10. Data: 2006-08-25 07:52:22
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Fri, 25 Aug 2006 07:58:32 +0200, użyszkodnik "Lee"
    <l...@p...onet.pl> napisał:

    > IMHO tak, nagłe spadki szybkości DSLi zbiegły się u mnie z telefonami od
    > tepsy do moich abonentów i pytaniami w stylu "czy mają internet, a jesli nie
    > od tp to czy są zadowoleni z obecnego operatora i szybkości łącza".

    zastanawiam się tylko czy takie działania przynosza więcej pożytku
    (werbowanie klientów z zaniedbanych sieci) czy szkody (potencjalne
    odchodzenie do konkurencji klientów wykupujących DSLe i polpaki do
    świadczenia usług)