  • 11. Data: 2009-08-20 07:17:31
    Temat: Re: czy mozna namierzyc telefon po IMEI???
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > zakresu korporacyjnego dostaniesz odpowiedz jesli zas jest inna
    > (zgloszenie kradziezy i prosba do opa o zabezpieczenie logow w celach
    > dowodowych)

    Nie ma takiej uslugi, nie podadza mu. Chyba ze ma taaaaaaaaaaaaaaaaaaaakie
    uklady.

  • 12. Data: 2009-08-20 08:12:54
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    looker pisze:

> [...]

    Żart tygodnia.

    > Nie ma takiej uslugi, nie podadza mu. Chyba ze ma taaaaaaaaaaaaaaaaaaaakie
    > uklady.

    Ale też wątpię bo jak sprawa się wyda to nie warto kasy z wynagrodzenia
    tracić za tak głupią "przysługę"

    Pamiętajcie, że w systemie pozostaje każda informacja o ruchach na
    koncie. Od kodu pracownika który logował się na konto abonenta po logi w
    systemie mówiące o rodzaju zapytań.
    W taki numer musiałby być zamieszany informatyk kóry bezsladowo logi
    wyczyści.
    Teraz pytanie.
    Kiedy warto to robić?
    Przysługa dla kumpla odpada chyba, że komuś na robocie nie zależy.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 13. Data: 2009-08-20 08:18:39
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > Przysługa dla kumpla odpada chyba, że komuś na robocie nie zależy.

    Jan Strybyszewsi ma pewnie jakis soft na Ajfona, ktory to robi :-)
    automatycznie, albo jest jakies tajne masonskie stowarzyszenie ajfonowcow,
    ktore takie przyslugi ma zapisane w statucie :)

  • 14. Data: 2009-08-20 09:55:36
    Od: venioo <v...@p...fm>

    looker pisze:

    > Nie ma takiej uslugi, nie podadza mu. Chyba ze ma taaaaaaaaaaaaaaaaaaaakie
    > uklady.

    Moze troche zle sie wyrazilem na poczatku. Aparat zostal wydany
    ktoremus z naszych pracownikow. Tylko nie wiem ktoremu i przez kogo (bo
    sezon urlopowy w pelni), a troche ich mamy w calej Polsce i nie jestem w
    stanie obdzwonic wszystkich, pytajac, czy czasem nie dostali aparatu o
    numerze IMEI xxxx.
    Dlaczego operator niemialby podac, (bo lokalizacji nie sa w stanie
    ustalic) jaki nr tel (z zakresu firmowych) jest wsadzony w aparat o IMEI?
    Na co sie naraza? Przeciez sam go nie oskarze, ze dane moje firmowe
    mi podaje. Operator tez nie za bardzo ma chyba podstawy, zeby kogos
    zwalniac za podanie danych firmowych osobie reprezentujacej firme,
    ktorej te dane sie tycza.

    venioo

  • 15. Data: 2009-08-20 10:21:53
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > Dlaczego operator niemialby podac, (bo lokalizacji nie sa w stanie

    Moga

    > ustalic) jaki nr tel (z zakresu firmowych) jest wsadzony w aparat o IMEI?

    Koszty, obciazenie systemow, jak zrobia jedna taka pierdołę to za miesiac
    beda robic miliony. Inna sprawa moze nie w twoim przypadku ale ustawa o
    ochronie dancyh osobowych, zmora polskiego prawa pod ktora probe lokalizacji
    bez zgody zainteresowanego mozna podciagnac na sile jakos.

    > Na co sie naraza? Przeciez sam go nie oskarze, ze dane moje firmowe

    Koszty, czas *40mln abonentow

    > zwalniac za podanie danych firmowych osobie reprezentujacej firme,

    Jak wyzej, koszty i sensownosc tych dzialan.

  • 16. Data: 2009-08-20 10:26:28
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    Użytkownik "looker" <l...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Koszty, czas *40mln abonentow

    co ty pieprzysz??
    facet pisze że ma ok 100 numerów firmowych - wystarczy sprawdzić numery IMEI
    100 numerów i sprawa załatwiona... inna sprawa czy się będzie komuś chciało

  • 17. Data: 2009-08-20 10:53:04
    Od: venioo <v...@p...fm>

    looker pisze:

    > Moga

    Nie moga (czyt.: technicznie nie sa w stanie na chwile obecna).

> [...]
    > ochronie dancyh osobowych, zmora polskiego prawa pod ktora probe lokalizacji
    > bez zgody zainteresowanego mozna podciagnac na sile jakos.

    To 40mln firm w naszym kraju ma _ponad_ 100 tel. kom.??? To chyba
    przebilismy juz Chiny+Japonie :)

    > Jak wyzej, koszty i sensownosc tych dzialan.

    Koszty tej jednorazowej operacji sa rekompensowane przez comiesieczne
    kilkunastotysieczne faktury.

    --
    venioo

  • 18. Data: 2009-08-20 16:50:39
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    looker pisze:

    > Nie ma takiej uslugi, nie podadza mu. Chyba ze ma taaaaaaaaaaaaaaaaaaaakie
    > uklady.

    Moze dla Ciebie nie ma, dla mnie jest. Zapewniam cie ze nie jest
    problemem podanie przez technike ktora z moich kart sim znajduje sie w
    telefonie o takim a takim IMEI.

  • 19. Data: 2009-08-20 16:52:18
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    looker pisze:

    > Nie ma takiej uslugi ,moze zlokalizowac sobie karte swoja karte ale nie ma
    > to zwiazku z IMEI.

    Chlopie ... PODANIE przez operatora JAKA KARTA siedzi w JAKIM aparacie
    jest tak trywialne ze glowa boli.

  • 20. Data: 2009-08-20 16:53:37
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    looker pisze:

> [...]
    > ochronie dancyh osobowych, zmora polskiego prawa pod ktora probe lokalizacji
    > bez zgody zainteresowanego mozna podciagnac na sile jakos.

    Chlopie jemu chodzi o ustalenie KTORA Z FIRMOWYCH kart znajduje sie w
    FIRMOWYM telefonie o IMEI xyz. Firmowe karty sa na firme wiec nie
    mieszaj tu danych osobowych