  • 31. Data: 2009-08-31 19:19:44
    Temat: Re: czy mozna namierzyc telefon po IMEI???
    Od: "Ben" <i...@g...pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h72qip$2of$5@inews.gazeta.pl...

    >Właśnie sprawdziłem
    >Każdy G300 może otrzymać taką informację z działu wsparcia i to zarówno
    >telefonicznie jak i mailem z wykazem w excelu.

    >Nawet nie wiedziałem o takiej możliwości w Plusie. :)

    > Nie chodziło mi o login tylko o dostęp. Żeby otrzymać taką informację nie
    > potrzebuję dostępu do sieci. Wystarczy mi mój służbowy telefon.
    > Żeby było jasne to od razu dodam, że konsultanci, opekunowie itp mają swój
    > BOK do którego dostęp jest tylko z certyfikowanych numerów (zazwyczaj
    > służbowych). Tak jest w Plusie i w Orange.

> [...]

    Witam.
    Mój opiekun z Plusa na powyższe informacje powiedział, że to bajki aby
    otrzymać od opiekuna informację o numerze telefonu podając IMEI.
    Nie mam powodu mu nie wierzyć więc.
    Taka informacja może jest dostępna ale tylko dla ogranów ścigania.
    Dlatego wnoszę, że powyższe informacje Pana Floriana to po prostu
    przechwalki albo chęć zareklamowania własnych usług.

  • 32. Data: 2009-09-01 05:48:20
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Ben pisze:

> [...]
    > Dlatego wnoszę, że powyższe informacje Pana Floriana to po prostu
    > przechwalki albo chęć zareklamowania własnych usług.

    Ja dostalem odpowiedz, ze jest to wykonywane tylko na wniosek organow
    scigania, bo takie sa procedury. Tym niemniej jakas taka "olewcza" mi
    sie ona wydaje, zeby tylko sobie roboty nie narobic.
    A jak kolega "flo" namierzy mi moj tel. to stawiam flaszke dowolnej
    wodki jaka wybierze.
    --
    venioo

  • 33. Data: 2009-09-01 13:50:40
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Ben pisze:

> [...]
    > Dlatego wnoszę, że powyższe informacje Pana Floriana to po prostu
    > przechwalki albo chęć zareklamowania własnych usług.

    To zapytaj swojego opiekuna czy kiedykolwiek pytał o to w ZWS.

    Może czas zmienić opiekuna?

    Powiem więcej. Mamy swój BOK (odrębny dla pracowników) i dla przykładu
    wczoraj ustalałem telefonicznie wszystkie elementy z umowy łącznie z
    modelem telefonu w PWA, więc nie mów mi że nie można i się przechwalam.
    Jeśli G300 chce to oprócz informacji telefonicznej dostaje zestawienie w
    pliku excel obejmujące wszystkie parametry konta abonenckiego.

    Pytałem, dostałem i mam na HD w pliku excel. Koniec, kropka.

  • 34. Data: 2009-09-01 13:58:05
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    venioo pisze:

> [...]
    > sie ona wydaje, zeby tylko sobie roboty nie narobic.
    > A jak kolega "flo" namierzy mi moj tel. to stawiam flaszke dowolnej

    Pytałeś o namierzenie (ustalenie miejsca pobytu) czy o ustalenie, który
    numer firmowy używa telefonu otrzymanego od Plusa?

    Jeśli chodzi o miejsce to nie podadzą, a jeśli chodzi o uzyskanie
    zestawienia numer<->imei przy założeniu, że numer i telefon są
    własnością firmy (bo tylko o takiej konfiguracji mowa) to nie ma problemu.

  • 35. Data: 2009-09-01 19:04:16
    Od: "Ben" <i...@g...pl>

> [...]
    > zestawienia numer<->imei przy założeniu, że numer i telefon są własnością
    > firmy (bo tylko o takiej konfiguracji mowa) to nie ma problemu.

    Totalna bzdura nawet w przypadku SIM i IMEI należącego do tego samej firmy.
    Flo myli dane z PWA z rzeczywistym uzytkowaniem, których dane są dostepne
    tylko dla organów ścigania.

  • 36. Data: 2009-09-01 19:06:34
    Od: "Ben" <i...@g...pl>

> [...]
    > pliku excel obejmujące wszystkie parametry konta abonenckiego.
    >
    > Pytałem, dostałem i mam na HD w pliku excel. Koniec, kropka.

    Totalnie nie na temat zapytania veniio.
    Mylenie PWA z rzeczywistym użytkowaniem nawet z ograniczeniem do tej samej
    firmy.

  • 37. Data: 2009-09-01 19:54:05
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > Totalna bzdura nawet w przypadku SIM i IMEI należącego do tego samej
    > firmy.
    > Flo myli dane z PWA z rzeczywistym uzytkowaniem, których dane są dostepne

    I tak nie zrozumie tego. Jemu takie rzeczy operator robi ikoniec.

  • 38. Data: 2009-09-01 19:55:46
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > Mylenie PWA z rzeczywistym użytkowaniem nawet z ograniczeniem do tej

    Pewnie , dostal ;liste IMEI ktore wzial przy aneksach do danej umowy a nie
    liste IMEI z ktorymi w danym momencie dzialaja SIM'y.

  • 39. Data: 2009-09-02 05:16:17
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Witam.
    > Mój opiekun z Plusa na powyższe informacje powiedział, że to bajki aby
    > otrzymać od opiekuna informację o numerze telefonu podając IMEI.
    > Nie mam powodu mu nie wierzyć więc.

    W watku chodzilo o PODANIE jaka MOJA karta jest w MOIM telefonie o IMEI
    takim a takim

    > Taka informacja może jest dostępna ale tylko dla ogranów ścigania.
    > Dlatego wnoszę, że powyższe informacje Pana Floriana to po prostu
    > przechwalki albo chęć zareklamowania własnych usług.

    A co maja do tego organy scigania MOJA karta i MOJ telefon

  • 40. Data: 2009-09-02 07:40:30
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > W watku chodzilo o PODANIE jaka MOJA karta jest w MOIM telefonie o IMEI
    > takim a takim

    I tego ci nie podadza. Podadza Ci jaki IMEI byl na umowie/aneksie do danego
    numeru.

    Jaki w danym momencie jest IMEI z dana karta daja tylko organom scigania,
    tak wpadaja ci co dzwonia z bombami. Przekladaja karty a sledzony jest IMEI.