  • 1. Data: 2012-02-13 10:35:17
    Temat: czy napedy optyczne odchodza do lamusa
    Od: " profesor fir" <f...@g...pl>

    osobiscie nigdy nie lubilem tego cholerstwa
    poczawszy od plyty cd,[ mz najlepiej by bylo
    gdyby gry byly jak na dzis sprzedawane w postaci
    pendrivów] nie tylko plyt nie lubie ale
    i z czytnikami mam cos nie bardzo (odkad mam pecety
    nic mi sie nie psulo za wyjatkiem napedow optycznych
    ktore sie psuja rach ciach)

    mam wrazenie ze to cholerstwo byc moze odchodzi juz
    do lamusa (zaluje co prawda ze sprzedawanie postaci
    np w formie flasy sie nie przyjelo bo zwolennikiem
    kompow wylacznie podlaczonych do sieci tez nie jestem -
    a nawet jestem jeszcze mniej)- wiele kompow na dziś
    nie ma juz czytnikow plyt (np macbook (przynajmniej
    taki ktorego uzywalem) - wydaje sie to troche
    ryzykowne ale w sumie komp + zewn czytnik plyt na usb
    to mz ew lepsze rozwiazanie )

    jakby to plytowe cholerstwo zniknelo (zastapione np
    flashami) to ja bym osobiscie nie zalowal ani nie tesknil

    czy faktycznie jest tak ze plyty odchodzą do lamusa
    czy tez nie?