  • 21. Data: 2019-02-06 07:32:37
    Temat: Re: czy powinien puścić pieszego czy nie?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.02.2019 o 23:43, kk pisze:

    > To ja pewnie w jakichś innych Niemczech byłem. Chyba Ci zdjęcia porobię.

    Nie musisz jechać - tu masz "przejście bez przejścia" - po dwa pasy -
    pas zieleni na środku u nas takie się przebudowuje na światła, zwe
    względu na debili "jak innym pasem to nie wyprzedzanie". Zwróć uwagę, na
    powierzchnię wyłączoną z parkowania, bo to "przejście".

    https://www.google.com/maps/@52.5304356,13.4109864,3
    a,75y,41.25h,65.2t/data=!3m6!1e1!3m4!1s_J5oY9o2lGYnJ
    uC3Fj9G1w!2e0!7i13312!8i6656

    Inna kultura i się daje, to co u nas jest nie do pomyślenia.

    Shrek

  • 22. Data: 2019-02-06 07:36:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.02.2019 o 22:56, J.F. pisze:

    > https://www.bussgeldkatalog.org/fussgaenger/
    >
    > 5 ojro.

    Jak coś odwiniesz (na przykład wymusisz hamowanie). Inaczej po prostu
    nikt się tym nie interesuje.

    Shrek

  • 23. Data: 2019-02-06 11:25:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Jak coś odwiniesz (na przykład wymusisz hamowanie). Inaczej po prostu
    >nikt się tym nie interesuje.

    Jak cos odwiniesz, to 10 ojro (z wypadkiem).
    Inaczej to i owszem - nikt sie nie zainteresuje, bo zazwyczaj
    policjanta nie ma.

    Ale jakby przypadkiem byl ... nie zauwazy, czy moze tylko pouczy, bo
    za 5 euro to szkoda papieru ...

    https://www.youtube.com/watch?v=_ITrfyom-CI

    Mlody jakos nie mial ochoty sie cofac, a kierowca - przepuszczac.

    https://www.youtube.com/watch?v=AlA9TuOFKSw

    Imigranci ?

    A potem sie dziwic, ze przechodza na czerwonym

    J.

  • 24. Data: 2019-02-06 11:37:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Jak coś odwiniesz (na przykład wymusisz hamowanie). Inaczej po prostu
    >nikt się tym nie interesuje.

    P.S.
    https://www.youtube.com/watch?v=Gtrsn47vi4w

    1 kwietnia ?
    Miejmy nadzieje :-)

    J.

  • 25. Data: 2019-02-06 11:48:38
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    > Pytam, czy kierowca dostawczego renaulta, moze przejechać tak jak to widać
    > na filmie, czy ma obowiązek upewnić się że po przejściu nikt nie idzie...
    > bo stojący hyundai może przepuszczać pieszego.

    I się upewnił. W rzeczonym przypadku nikt nie SZEDŁ.

    Pieszy, którego widzimy na nagraniu, początkowo BIEGŁ (cóż, może jarmużowe
    latte stygnie, lub bateria w fonie bliska wyczrepaniu, więc pośpiech
    zrozumiały), następnie się ŚLIZGAŁ, na końcu zaś CZOŁGAŁ.

  • 26. Data: 2019-02-06 17:33:13
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-02-06 00:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > W wielu krajach jest dokładnie tak jak pisze Shrek - jak nic nie jedzie
    > to idziesz na czerwonym i nikomu nie przyjdzie do głowy sie czepiac.
    > Bo oni tam rozumieja po co sa swiatła i po co jest policja.

    To mówię, że musi w jakichś innych Niemczech niż te, które mam okazję
    oglądać.

  • 27. Data: 2019-02-06 17:35:57
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-02-06 07:32, Shrek wrote:

> [...]
    uC3Fj9G1w!2e0!7i13312!8i6656

    > Inna kultura i się daje, to co u nas jest nie do pomyślenia.

    Człowieku, przecież tam ludzi nie ma. Jak nie ma to i nie ma kto wpaść
    pod samochód.

  • 28. Data: 2019-02-06 17:39:38
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-02-06 11:37, J.F. wrote:
    > Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup

    > P.S.
    > https://www.youtube.com/watch?v=Gtrsn47vi4w
    >
    > 1 kwietnia ?
    > Miejmy nadzieje :-)

    Hehe, nawet by miało sens tylko takie ... nieludzkie :-)

  • 29. Data: 2019-02-06 18:01:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.02.2019 o 11:25, J.F. pisze:

    > Jak cos odwiniesz, to 10 ojro (z wypadkiem).

    A pięć bez wypadku.

    > https://www.youtube.com/watch?v=_ITrfyom-CI
    >
    > Mlody jakos nie mial ochoty sie cofac, a kierowca - przepuszczac.

    Ale czego ma to dowodzić?

    > https://www.youtube.com/watch?v=AlA9TuOFKSw
    >
    > Imigranci ?

    Raczej mało beżowi. Ale o co ci chodzi - piałem, że łazą na czerwonym i
    100% przeszło na czerownym;)

  • 30. Data: 2019-02-06 18:01:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.02.2019 o 11:37, J.F. pisze: