  • 1. Data: 2011-10-14 20:01:53
    Temat: czy ta pozycja jest prawidlowa???
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    pytam bo nie wiem ;-)
    http://www.youtube.com/watch?v=YTFzJbT5iW4&feature=f
    vwp&NR=1
    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 2. Data: 2011-10-15 06:40:01
    Temat: Re: czy ta pozycja jest prawidlowa???
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Michał V-R"
    pytam bo nie wiem ;-)

    Film Ci odpowiedzial - prawa noga byla zle ustawiona na podnozku co
    spowodowalo ze przy lekkim uslizgu spadla.
    A w konsekwencji malo co nie nastapila wyjepka.
    Hint - na drabine wchodzisz na palcach czy srodstopiem???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

    he he nie ma jak to sie pomadrzyc z rana :)

  • 3. Data: 2011-10-15 07:23:36
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-10-15 08:40, Tytus z domQ pisze:

    > Hint - na drabine wchodzisz na palcach czy srodstopiem???

    Unia Europejska wydała dyrektywę, że z drabiny należy schodzić tyłem.
    Ani słowa nie napisali o palcach i pięcie. Bez tych dyrektyw człowiek
    nie wie, jak żyć, a co dopiero jeździć motocyklem.

  • 4. Data: 2011-10-15 08:58:16
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-10-14 22:01, Michał V-R pisze:
    > pytam bo nie wiem ;-)
    > http://www.youtube.com/watch?v=YTFzJbT5iW4&feature=f
    vwp&NR=1
    Też się nie znam,ale tą Artur mógłby w końcu wykuć na blachę:-)

    http://moto.onet.pl/239070,8198127,2,zdjecie_specjal
    ne.html?node=41827
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2011-10-15 11:45:56
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-10-14 22:01, Michał V-R pisze:
    > pytam bo nie wiem ;-)
    > http://www.youtube.com/watch?v=YTFzJbT5iW4&feature=f
    vwp&NR=1

    Chcesz zobaczyc jak wyglada prawidlowa pozycja ? :)
    http://www.youtube.com/watch?v=-TjR5uQoKNQ&feature=r
    elated

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 6. Data: 2011-10-17 13:38:57
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Tytus z domQ" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Film Ci odpowiedzial - prawa noga byla zle ustawiona na podnozku co
    > spowodowalo ze przy lekkim uslizgu spadla.
    > A w konsekwencji malo co nie nastapila wyjepka.
    > Hint - na drabine wchodzisz na palcach czy srodstopiem???

    czyli trzeba na paluszkach, a jak na paluszkach to pewnie i z dbkillerem, żeby
    efektu nie spuć?

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 7. Data: 2011-10-18 03:13:50
    Od: wide open <s...@g...com>

    On 10/15/2011 04:45 AM, Norbi wrote:
    vwp&NR=1

    > Chcesz zobaczyc jak wyglada prawidlowa pozycja ? :)
    > http://www.youtube.com/watch?v=-TjR5uQoKNQ&feature=r
    elated

    miod!

  • 8. Data: 2011-10-18 03:16:24
    Od: wide open <s...@g...com>

    On 10/14/2011 01:01 PM, Michał V-R wrote:
    > pytam bo nie wiem ;-)
    > http://www.youtube.com/watch?v=YTFzJbT5iW4&feature=f
    vwp&NR=1

    no nie jest tak zle tez. Stoner na przyklad nie uzywa takiego wynalazku
    jak stomp grips. Ponoc kluczem jest idealny balans i glownym punktem
    oparcia jest podudzie centralnie do baku.

    A.

  • 9. Data: 2011-10-18 16:39:44
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-10-14 22:01, Michał V-R pisze:
    > pytam bo nie wiem ;-)
    > http://www.youtube.com/watch?v=YTFzJbT5iW4&feature=f
    vwp&NR=1

    Iiii tam, to "lepsiejsze" ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=nJKrCcvo9oM&feature=r
    elated

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 10. Data: 2011-10-18 20:28:03
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 2011-10-18 18:39, marider pisze:
    vwp&NR=1

    > Iiii tam, to "lepsiejsze" ;)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=nJKrCcvo9oM&feature=r
    elated

    Widzę, że te staruszki wbiegające przed motocykle to jakaś plaga, nawet
    na torach wyścigowych pchają się pod koła. Ale za to jak sprytnie, żadna
    nie dała się przyłapać w kadrze.

    --
    pzdr.
    zefir