  • Data: 2018-03-08 19:34:18
    Temat: czyj starter daje możliwość telefonowania przez rok?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    potrzebuje (dużo) starterów do pewnych urządzeń sterowanych przez gsm.
    bardzo rzadko, ale jednak, urządzenie musi "oddzwonić". W zasadzie
    chciałem użyć do tego virgina i freemium, ale okazuje się że ten starter
    (kupiony na mieście) kosztuje 5zł za starer i obowiązkowo 5zł za
    doładowanie - żeby freemium zadziałał. nie piszcie mi ze skąpy jestem,
    bo ja to dla kogoś montuje i naprawdę byłoby niemiło gdybym powiedział
    ale jeszcze po piąteczce za sztukę dorzuć. sprawa honoru. czy możecie mi
    powiedzieć jaki starter będzie działał przez rok (rozmowy wychodzące)
    bez doładowania?

    ToMasz