  • 31. Data: 2011-05-12 18:17:40
    Temat: Re: czym mocno wygłuszyć stare auto?
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-12 11:51, cbnet pisze:
    > BTW istnieje preparat stosowany jako podkład dla betonowych
    > brodzików i wanien wykładanych następnie terakotą.
    > Po wyschnięciu masa przybiera konsystencję półelastycznej,
    > ~grubej powłoki.
    > Niewykluczone, że preparat taki nadałby się do przyklejenia
    > maty wygłuszającej do powierzchni metalowych.

    Powierzchnia jest ocynkowana, więc może nie zgnije jakoś bardzo szybko,
    zresztą nie sądzę, żebym jezdzil tym samochodem dluzej niz jeszcze 2
    lata, dlatego nie mam oporów przed eksperymentowaniem :)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 32. Data: 2011-05-12 20:36:30
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    U mnie w 406, ktore jest fabryxcznie b.dobrze wyciszone pod tylna kanapa
    zastosowana jest mata filcowa o 1-1,5 cm grubosci. Natomiast pod
    wykladzina podlogowa znajduje sie warstwa 1,5-2cm gabki. Materialy
    powszechne i tanie wiec w tym kierunku proponuje pojsc.
    Czytalem tez o wyciszaniu nadkoli matami filcowymi. Z tym ze nie wiem
    czy to jakies specjalne nienasiakalne czy moze zwykle i nasiakanie
    im/okolicznym blachom nie przeszkadza.

    Pozdr.

  • 33. Data: 2011-05-12 22:47:59
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-12 20:36, Konrad L pisze:
> [...]
    > Czytalem tez o wyciszaniu nadkoli matami filcowymi. Z tym ze nie wiem
    > czy to jakies specjalne nienasiakalne czy moze zwykle i nasiakanie

    wlasnie w żony 106 suszylem ten filc spod wykladziny bagaznika :)
    ale fakt- wyglusza niezle :)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 34. Data: 2011-05-12 23:03:34
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Jeśli po tym auto (blachy) pójdzie wprost na złom, to OK.

    Karimata PE (taka "błyszcząca") + preparat gruntujący do
    brodzików i wanien wykładanych terakotą jako kleiwo
    to chyba jedna z bardziej optymalnych opcji.
    Przynajmniej blachy nie powinny od tego gnić. ;)

    Nadałoby się też pewnie tak samo do blach jak i nadkoli.

    Pod wpływem temperatury taka karimata z czasem ulegnie
    degradacji chemicznej i stanie się nieelastyczna/krucha.

    BTW robiłem z takich karimat wkładki wyściełające foteliki
    dla dzieci, aby nieco miały bardziej miękko.
    Wygłuszenia to one wielkiego raczej chyba nie dadzą, ale
    zawsze to coś więcej niż nic.

    --
    CB

  • 35. Data: 2011-05-12 23:19:30
    Od: scob <1...@3...pl>

    W dniu 2011-05-10 21:15, venioo pisze:
> [...]
    > Rozwazania moje sa czysto zabawowe, moze z nudow jak jakies dobre sie
    > znajdzie to jakis pomysl wciele w zycie. Na razie przyszlo mi do glowy
    > zasikanie pianka niskorozprezna wszelkich przestrzeni miedzy blotnikami
    > a komora silnika. Do tego moze obłożenie natluszczona folia i zasikanie
    > nieruchomych elementow pod maska. Problem jest z drzwiami. O ile w
    > tylnych szyby nie musza sie otwierac, bo z tylu nie jezdze, o tyle w
    > przednich chcialbym zostawic ta mozliwosc ;) Ta sama operacja w
    > bagazniku - miedzy boczki a blachy pianka niskorozprezna.
    > Macie jakies inne rozrywkowe pomysly? ;)

    ja się tylko (ponownie w ciągu ostatniego miesiąca) spytam: po chuj?
    C4 jest dobrze wyciszone: mata filcowa na grodzi, maty na plastikach
    wewnątrz konsoli, mgube maty na podłodze i pod maską, wykładzina
    bitumiczna do połowy wysokości drzwi.. i taki standard wygłuszenia był
    do B4 i C4, później zaczęły się oszczędności..

  • 36. Data: 2011-05-13 17:28:53
    Od: venioo <p...@o...eu>

    bo tak jak napisalem powyzej:

> [...]

    Myslisz, ze cos z elementow ktore wymieniles sie u mnie zachowaly? Bo ja
    po poziomie halasu we wnetrzu smiem watpic.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 37. Data: 2011-05-13 20:09:57
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Zadaj to pytanie na camperteam.pl albo podobnym forum. Twoje audi to
    nic w porownaniu z kamperami Fiata i Pugami z konca lat 80. Widzialem
    kilka remontow wyciszajacych. Wukorzystano zdaje sie jakies maty
    filcowe itp.

    pozdr
    Piotr

  • 38. Data: 2011-05-13 20:38:30
    Od: scob <1...@3...pl>

    W dniu 2011-05-13 17:28, venioo pisze:

    > Myslisz, ze cos z elementow ktore wymieniles sie u mnie zachowaly? Bo ja
    > po poziomie halasu we wnetrzu smiem watpic.

    hmm ;> ok.. to ja bym, próbował wypruć ile się da (o ile suche) gdzieś
    na szrocie.. chyba :)

  • 39. Data: 2011-05-15 00:58:39
    Od: scob <1...@3...pl>

    > Myslisz, ze cos z elementow ktore wymieniles sie u mnie zachowaly? Bo ja
    > po poziomie halasu we wnetrzu smiem watpic.

    bitex w sprayu?