  • 1. Data: 2009-06-24 20:56:26
    Temat: czym sie zajmuje Finance w IT
    Od: "usenet" <k...@g...pl>

    na stronie http://www.itjobswatch.co.uk/ jest podane, ze stala praca w
    UK w IT najpopularniejsza jest dll 1. developer 2. finance 3.sql -
    pracuje w innej branzy ale tak z ciekawosci, czym sie zajmuje owo
    Finance w IT?

    usenet

  • 2. Data: 2009-06-24 21:42:34
    Temat: Re: czym sie zajmuje Finance w IT
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 24 Jun 2009 21:56:26 +0100, "usenet" <k...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    >UK w IT najpopularniejsza jest dll 1. developer 2. finance 3.sql -
    >pracuje w innej branzy ale tak z ciekawosci, czym sie zajmuje owo

    Moze sciaganiem naleznosci od klientow :)

    A.L.

  • 3. Data: 2009-06-25 10:28:40
    Od: "Mateusz Loskot" <m...@l...net>

    "usenet" <k...@g...pl> wrote in message
    > na stronie http://www.itjobswatch.co.uk/ jest podane, ze stala praca w UK
    > w IT najpopularniejsza jest dll 1. developer 2. finance 3.sql - pracuje w
    > innej branzy ale tak z ciekawosci, czym sie zajmuje owo Finance w IT?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Financial_mathematics

    Poszukaj "quantitative developer"

    Mateusz Loskot, http://mateusz.loskot.net
    pl.comp.lang.c FAQ: http://pl.cpp.wikia.com/wiki/FAQ
    C++ FAQ: http://parashift.com/c++-faq-lite

  • 4. Data: 2009-06-25 14:28:03
    Od: matmis <m...@g...com>

    On 24 Cze, 22:56, "usenet" <k...@g...pl> wrote:
> [...]
    > UK w IT najpopularniejsza jest dll 1. developer 2. finance 3.sql -
    > pracuje w innej branzy ale tak z ciekawosci, czym sie zajmuje owo

    jak bys kliknal na tej stronie na Finance to jest tam duzo wskazowek,
    z czym to sie je.

    zauwaz ze "finance" jest z kategorii "General", "developer" - "job
    title", a "sql" - programming language, wiec zapewne znajdziesz
    ogloszenia o prace ktore zawieraja wszystkie te trzy najbardziej
    popularne slowa: "sql developer in finance" - czyli np. klepiesz PL/
    SQL w banku.

    -ms

  • 5. Data: 2009-06-27 05:46:49
    Od: rg <r...@g...com>

    Lepiej się nie napalajcie na te 'finance' i poszukajcie jakiejś
    pożytecznej pracy. 'Finance' teraz są w niełasce a jak tłum zacznie
    rzucać kamieniami to nie będą pytać czyś Ty informatyk czy 'doradca
    finansowy'.

  • 6. Data: 2009-06-27 16:31:43
    Od: Roman Werpachowski <r...@g...com>

    On 25 Cze, 11:28, "Mateusz Loskot" <m...@l...net> wrote:
    > "usenet" <k...@g...pl> wrote in message

    > http://en.wikipedia.org/wiki/Financial_mathematics
    >
    > Poszukaj "quantitative developer"

    To albo infrastruktura (bazy danych, systemy działające w czasie
    rzeczywistym, itd.).

    RW

  • 7. Data: 2009-06-27 23:49:17
    Od: Mateusz Loskot <s...@s...net>

    Roman Werpachowski wrote:

    > To albo infrastruktura (bazy danych, systemy działające w czasie
    > rzeczywistym, itd.).

    To jest lista narzędzi do rozwiązywania problemów,
    a ja podałem (a dokładniej, Wikipedia) czym są te problemy.

    Mateusz Loskot, http://mateusz.loskot.net
    Charter Member of OSGeo, http://osgeo.org

  • 8. Data: 2009-06-28 13:16:56
    Od: Roman Werpachowski <r...@g...com>

    On 28 Cze, 00:49, Mateusz Loskot <s...@s...net> wrote:

    > To jest lista narzędzi do rozwiązywania problemów,
    > a ja podałem (a dokładniej, Wikipedia) czym są te problemy.

    Nie całkiem. Możesz pracować w finansach jako programista zajmując się
    tym o czym napisałem, i w ogóle nie dotykać tego czym się zajmuje
    typowy "quantitative developer", bo Twoja firma tylko handluje danymi,
    nie robiąc żadnych wycen.

    RW

  • 9. Data: 2009-06-28 18:04:59
    Od: Mateusz Loskot <s...@s...net>

    Roman Werpachowski wrote:

> [...]
    > tym o czym napisałem, i w ogóle nie dotykać tego czym się zajmuje
    > typowy "quantitative developer", bo Twoja firma tylko handluje danymi,

    Masz rację.

  • 10. Data: 2009-06-28 18:21:04
    Od: Roman Werpachowski <r...@g...com>

    On 28 Cze, 19:04, Mateusz Loskot <s...@s...net> wrote: