  • 11. Data: 2017-12-29 09:56:56
    Temat: Re: dekoder z nowym tv
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 29.12.2017 o 07:49, ToMasz pisze:

    > a co robi? Znaczy _tylko_ odtwarza, czy nagrywa też coś?
    >
    > ToMasz

    Wideo do możliwości odtwarzania historycznych filmów rodzinnych,
    bo nagrywać teraz mogę na pendrive.

    Krycha

  • 12. Data: 2017-12-29 10:04:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 29 Dec 2017 09:56:56 +0100, Krycha napisał(a):

    > Wideo do możliwości odtwarzania historycznych filmów rodzinnych,

    No to przegraj wszystko na DVD albo lepiej na jakiś dysk twardy USB i
    masz problem z głowy.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 13. Data: 2017-12-29 10:26:48
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29-12-2017 o 09:56, Krycha pisze:

    > Wideo do możliwości odtwarzania historycznych filmów rodzinnych,
    > bo nagrywać teraz mogę na pendrive.

    Większość video ma też wyjście obrazu composite (1*cinch), większość
    telewizorów również je posiada.

    Jeśli chodzi o markę - polecam LG, choćby ze względy na zarąbisty
    interfejs Web OS (dobry zwłaszcza po megabadziewnym, choć megadrogim
    Philpsie z Androidem).

  • 14. Data: 2017-12-29 12:14:25
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 28 Dec 2017 22:52:40 +0100, Krycha <k...@p...onet.pl>
    wrote:
    > SmartTV, WiFi, internet - niewymagane.

    Ale niewymagane bo nie używasz, czy nie chcesz powielać tego co
    używasz na tunerze? Jeśli to drugie, to znając tunery niektóre tv
    mogą robić to lepiej i wygodniej.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2017-12-29 12:15:19
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 29 Dec 2017 10:26:48 +0100, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:
    > Jeśli chodzi o markę - polecam LG, choćby ze względy na zarąbisty
    > interfejs Web OS (dobry zwłaszcza po megabadziewnym, choć
    > megadrogim
    > Philpsie z Androidem).

    A jak webos ma się do tego co mają samsungi?

    --
    Marek

  • 16. Data: 2017-12-29 13:30:20
    Od: z <...@...pl>

    > Ja w zeszłym roku przechodziłem z kineskopowych na LCD. Wybrałem
    > Samsungi ze względu na rodzaj matryc (choć producenci unikają podawania
    > typu matrycy jak zarazy :). Kupiłem na Allegro UE48xxx za jakieś 800 PLN
    > dla siebie i UE32xxx za jakieś 600PLN dla żonki. Ten większy działa bez
    > awarii jak do tej pory, ten mniejszy popsuł się dwa razy (raz moduł
    > logiki matrycy, jakieś 100 zł, drugi raz sfajczyła się jedna dioda na
    > pasku podświetlenia, koszt zero) ale uważam że miałem pecha :)

    Z ciekawości.
    Jakie masz odczucia co do kątów widzenia po przesiadce z CRT?
    Może ja jestem zboczony bo w poligrafii pracuję i jestem przyzwyczajony
    do porządnych monitorów IPS...
    Samsung ostatnio bardzo mnie zawiódł i to w porównaniu z poczciwym chyba
    już 7 letnim FHD 32" Sharpa.
    Kiedyś byłem pozytywnie zaskoczony z zakupu tv.
    Dzisiaj jestem załamany

  • 17. Data: 2017-12-29 14:01:57
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29-12-2017 o 12:15, Marek pisze:

    > A jak webos ma się do tego co mają samsungi?

    Ciężko się odnieść, bo nie miałem Samsunga.
    Ale to co widziałem w hotelach w Szajsungu było o wiele gorsze.

    Np. żeby włączyć PIP w Szajsungu trzeba się pilotem nawachlować, w LG to
    mogą być dwa przyciski - zależy jak sobie kafelek ustawisz.

  • 18. Data: 2017-12-29 14:59:54
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 29 Dec 2017 13:30:20 +0100, z napisał(a):

    > Jakie masz odczucia co do kątów widzenia po przesiadce z CRT?
    > Może ja jestem zboczony bo w poligrafii pracuję i jestem przyzwyczajony
    > do porządnych monitorów IPS...

    Co tu gadać, pod tym względem nie wymyślono jak do tej pory nic co by
    się równało z poczciwym kineskopem. W praktyce kąt widzenia na matrycach
    LCD jest nie większy niż po 30 st na każdą stronę. Dopóki tego
    przestrzegasz, jest OK. Powyżej obraz żółknie, szarzeje, pada kontrast i
    takie tam. Te 130 czy 150 jakie deklarują producenci to ściema. Owszem,
    coś widzisz ale mocno nie to co nadają :) Żeby mój świetny NEC FE1250
    nie dostał nieuleczalnych drgawek ekranu to pewnie bym go dalej piłował,
    choć drań waży z 15 kg :), zajmuje pół biurka i z równowagą bieli
    nietęgo :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 19. Data: 2017-12-29 16:02:07
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Większość video ma też wyjście obrazu composite (1*cinch), większość
    > telewizorów również je posiada.

    Tyle że przy prawidłowej konfiguracji jakość obrazu będzie wyraźnie
    gorsza niż na złączu SCART (RGB czy S-video).

  • 20. Data: 2017-12-29 17:09:52
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Co tu gadać, pod tym względem nie wymyślono jak do tej pory nic co by
    > się równało z poczciwym kineskopem.
    jak to? A plazmy?
    miałem kiedys 42 calowego panasonica plazmowego. pół rodziny miało wtedy
    maleńkie (32 calowe) lcd. każdy zachwalał że ma super płaski tv. to czy
    jest płaski czy nie - ja mam w nosie. mijał czas, ja najpierw
    zrezygnowałem z kablówki, tvsat, potem już nic nie oglądałem w TV,
    czasami jakiś film z netu. aż pewnego razu przyszli teściowe i była
    okazja żeby fotki wnuków pokazać. jak "odpaliłem" plazmę, komuś komu
    przez parę lat wciskali ze obraz z lcd jest żyleta, opadła mu szczęka.
    jak w kreskówce powiedział że on chce taki tv, mam się zamknąć i brać
    jego pieniądze. Tak się też stało. zwykła plazma, nawet nie fullhd, 42
    cale, obraz pod każdym kątem żyleta. A że nowego nie dostaniesz - sory,
    nic nie poradzę.

    ToMasz