  • 21. Data: 2017-12-29 17:29:20
    Temat: Re: dekoder z nowym tv
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29-12-2017 o 16:02, Uncle Pete pisze:

    > Tyle że przy prawidłowej konfiguracji jakość obrazu będzie wyraźnie
    > gorsza niż na złączu SCART (RGB czy S-video).

    Dla magnetowidów sprzed nastu lat?
    I tak będzie żadna na płaskim ekranie lcd....

  • 22. Data: 2017-12-29 17:29:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 29 Dec 2017 17:09:52 +0100, ToMasz napisał(a):

    > A że nowego nie dostaniesz - sory,
    > nic nie poradzę.

    No fakt. O plaźmie nie pomyślałem :) Ale już nie robią...
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 23. Data: 2017-12-29 21:36:03
    Od: z <...@...pl>

    > Co tu gadać, pod tym względem nie wymyślono jak do tej pory nic co by
    > się równało z poczciwym kineskopem. W praktyce kąt widzenia na matrycach
    > LCD jest nie większy niż po 30 st na każdą stronę. Dopóki tego
    > przestrzegasz, jest OK. Powyżej obraz żółknie, szarzeje, pada kontrast i
    > takie tam. Te 130 czy 150 jakie deklarują producenci to ściema. Owszem,
    > coś widzisz ale mocno nie to co nadają :) Żeby mój świetny NEC FE1250
    > nie dostał nieuleczalnych drgawek ekranu to pewnie bym go dalej piłował,
    > choć drań waży z 15 kg :), zajmuje pół biurka i z równowagą bieli
> [...]

    Ja nie patrzę na cyferki tylko na to co widzę. Choć już i oczy około
    50-tki zaczynają szwankować :-)

    Ten nowy 4k Samsunga to zbliża się kątami do jakiegoś ... laptopa
    pożalsięboże. Naprawdę można zrobić i robiło się kilka lat temu lepsze
    matryce. Właśnie na ścianie przed biurkiem mam tego starego Sharpa i
    oglądam sobie Napoli ;-) a po lewej roczny monitor della na porządnym
    IPSie. Sharp daje radę, Porównywałem sobie puszczając ten sam obraz
    A jak wyjdę za ścianę do salonu to mnie krew zalewa.

  • 24. Data: 2017-12-31 06:10:47
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał:

    > Ja tam bym celował w Samsungi i to używane.

    Jak zwykle Maciejewski wypisuje głupoty. Szajsung i uzywany? Paranoja. Od
    Szajsunga z daleka.

    > Te wideo to bym już spuścił do kanału.

    A co z pamiątkowymi nagraniami na kasetach? O, mądrość inaczej.

    Pzdr

  • 25. Data: 2017-12-31 22:56:04
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 29.12.2017 o 12:14, Marek pisze:

    > Ale niewymagane bo nie używasz, czy nie chcesz powielać tego co używasz
    > na tunerze? Jeśli to drugie, to znając tunery niektóre tv mogą robić to
    > lepiej i wygodniej.

    Mimo, że "niewymagane", to kupiłam z tym niewymaganym :-)

    Samsunga UE40J5200AW

    https://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/
    samsung-ue40j5200.bhtml
    Satelitę i PVR mam na dekoderze Combo HD XS65

    Pozdrawiam nowo rocznie, Krycha.

  • 26. Data: 2017-12-31 23:17:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 31 Dec 2017 22:56:04 +0100, Krycha napisał(a):

    > Mimo, że "niewymagane", to kupiłam z tym niewymaganym :-)
    >
    > Samsunga UE40J5200AW

    No to sobie uruchm teraz net na tym TV. Przekonasz się że korzystanie z
    przeglądarki stron w tym TV jest mocno upierdliwe :) Możesz też
    korzystając z DLNA i stawiając serwerek tej usługi na swoim kompie,
    odtwarzać zdjęcia, muzę i filny z dysku. Mozesz też (z czego ja głównie
    korzytam) podłączyć sobie po HDMI komp do TV jako drugi monitor.
    Będziesz mogła uruchamiać przeglądarkę z kompa, co mocno podnosi kulturę
    używania. Masz masę fajnej zabawy :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 27. Data: 2018-01-02 01:43:53
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Krycha" napisał:

    > Samsunga UE40J5200AW

    Przepłacony. Ja kupiłem LG 43" za 1450 zł. Szajsung sie do niego nie umywa,
    a i ekran większy.

    pzdr

  • 28. Data: 2018-01-02 18:56:26
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 02.01.2018 o 01:43, Kamil pisze:

    > Przepłacony. Ja kupiłem LG 43" za 1450 zł. Szajsung sie do niego nie
    > umywa, a i ekran większy.
    >
    > pzdr

    Nie mam miejsca na większy ekran niż 40".
    Już tego ledwie zmieściłam, po małym przemeblowaniu.

    Krycha.

  • 29. Data: 2018-01-02 19:00:11
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > korzytam) podłączyć sobie po HDMI komp do TV jako drugi monitor.
    > Będziesz mogła uruchamiać przeglądarkę z kompa, co mocno podnosi kulturę

    W najbliższym czasie nie będę korzystała z internetu i itp.
    Ale kiedyś może się przyda. :-)

    Krycha.

  • 30. Data: 2018-01-09 10:56:28

    Fri, 29 Dec 2017 09:56:56 +0100, w <5a460358$0$646$65785112@news.neostrada.pl>,
    Krycha <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Wideo do możliwości odtwarzania historycznych filmów rodzinnych,
    > bo nagrywać teraz mogę na pendrive.

    Przegraj je na DVD póki trzymają jakość.