  • 1. Data: 2009-01-13 22:27:11
    Temat: div z position:absolute i overflow
    Od: "Grzegorz Sobala" <g...@i...pl>

    Mam pionową kolumnę któa udaje tło po prawej stronie kolumny z treścią.
    Jej styl to:

    #tlo_prawe
    {
    position:absolute;
    background:rgb(220,220,220);
    top:0;
    right:-410px;
    background-image:url(../grafiki/tlo_prawe.jpg);
    height:100%;
    width:410px;
    overflow:hidden;
    background-attachment:fixed;
    background-position:265px center;
    }

    Blok ma:
    - być wysoki na cały obszar przeglądarki
    - mieć stałą szerokość która jest z prawej strony docinana do ilości miejsca
    między treścią o oknem przeglądarki
    - pozycjonowany absolutnie

    Mam jednak ten problem, że pomimo overflow:hidden pojawia mi się pasek
    przewijania w poziomie.

    Jak mógłbym się go pozbyć ?

    Pozdrawiam
    Grzegorz Sobala