  • 1. Data: 2009-01-13 10:39:40
    Temat: Jak zrobić, aby naciśnięcie klawisza spowodowało akcję?
    Od: "Konrad" <7...@w...pl>

    Witam! Czy wiecie może jak zrobić, aby naciśnięcie klawisza powodowało akcję
    na stronie WWW?

    Chodzi o to, że odpalamy np. index.php i po kliknięciu na klawiaturze
    klawisza "1" otwiera się podstrona1.php, jeżeli klikamy klawisz "2" to
    otwiera nam się podstrona2.php itd..

    Potrzebne jest to do prezentacji. Gdyby ktoś wiedział jak to zrobić w
    PowerPoincie, albo innym programie to też będzie przydatne. Z góry dzięki za
    podpowiedzi.

  • 2. Data: 2009-01-13 10:45:51
    Od: Mik <a...@g...pl>

    Dnia Tue, 13 Jan 2009 11:39:40 +0100
    "Konrad" <7...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Potrzebne jest to do prezentacji. Gdyby ktoś wiedział jak to zrobić w
    > PowerPoincie, albo innym programie to też będzie przydatne. Z góry

    ja mam tak (ale tylko i wyłącznie na firefoxie to ma działać, nie wiem
    jak IE i opera). Wszystko wstaw w znacznik javascriptu.

    13 - enter
    19 - pause
    a co to 9, to nie pamiętam:)) Na sieci są charkody, znajdź sobie jakimi
    chcesz klawiszami obsługiwać prezentację

    document.onkeyup = KeyCheck;

    function KeyCheck(e)

    {

    var KeyID = (window.event) ? event.keyCode : e.keyCode;

    switch(KeyID)
    {

    case 19:
    getPseudo();
    break;

    case 13:
    sendChat();
    break;

    case 9:
    return false;
    break;
    }

    if ((KeyID>=37) && (KeyID<=40)) return false;
    if (e.ctrlKey && ( (KeyID==114) || (KeyID==119) ) ) return
    false; return true;
    }