  • 1. Data: 2009-01-29 14:37:20
    Temat: domena a aders fizyczny w wyszukiwarce
    Od: "Minivan" <m...@o...pl>

    Witam,
    Czy ktos mi moze wytlumaczyc dlaczego w googlach zamiast domeny o wiele
    wyżej wyskakuje mi adres fizyczny strony, np
    butterfly-wedding.kontika.superhost.pl zamiast butterfly-wedding.pl ?
    Z innymi domenami na tym samym serwerze superhost.pl dzieje sie to samo.

    Z góry dzieki za odp.

  • 2. Data: 2009-01-29 15:04:28
    Temat: Re: domena a aders fizyczny w wyszukiwarce
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 29 Jan 2009 15:37:20 +0100, Minivan napisał(a):

> [...]
    > butterfly-wedding.kontika.superhost.pl zamiast butterfly-wedding.pl ?
    > Z innymi domenami na tym samym serwerze superhost.pl dzieje sie to samo.

    Google czasem dziwnie się zachowuje, jest wrażliwe na różne pierdoły itd.

    Zamiast odpowiedzi na pytanie, dam Ci więc rozwiązanie problemu - zrób
    przekierowanie stałe 301 na właściwe domeny i poczekaj ze dwa tygodnie.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2009-01-30 08:31:58
    Od: Chuck <c...@c...org>

    2009-01-29 15:37, Minivan napisał(a):
> [...]
    > butterfly-wedding.kontika.superhost.pl zamiast butterfly-wedding.pl ?
    > Z innymi domenami na tym samym serwerze superhost.pl dzieje sie to samo.

    skonfiguruj porządnie domenę, bo w tej chwili twoja domena działa jako
    ramka, otwierając w środku stronę z adresu
    butterfly-wedding.kontika.superhost.pl.

    Przez taką konfigurację wszystkie linki wskazują na pliki w
    ...kontika.superhost.pl, i dlatego ta domena jest wyżej w googlu

    co prawda od jakiegoś czasu googiel czyta zawartość ramek, ale i tak
    linki wskazują nie tam gdzie powinny.

    zresztą zobacz, co googiel wie o twojej stronie:
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=site%3Abutterfly
    -wedding.pl
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=site%3Abutterfly
    -wedding.kontika.superhost.pl

    pozdr
    --
    CZAK

  • 4. Data: 2009-01-30 08:33:12
    Od: Chuck <c...@c...org>

    2009-01-29 16:04, Kapsel napisał(a):

    > Google czasem dziwnie się zachowuje, jest wrażliwe na różne pierdoły itd.
    >
    > Zamiast odpowiedzi na pytanie, dam Ci więc rozwiązanie problemu - zrób
    > przekierowanie stałe 301 na właściwe domeny i poczekaj ze dwa tygodnie.

    przekierowanie 301 niech robi dopiero, jak skonfiguruje domenę

    --
    CZAK

  • 5. Data: 2009-01-30 09:37:58
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 30 Jan 2009 09:33:12 +0100, Chuck napisał(a):

    > przekierowanie 301 niech robi dopiero, jak skonfiguruje domenę

    Łe, nie zauważyłem, bo w sumie nie zajrzałem pod te adresy ;]
    Niemniej nie kumam tego, ale ostatnio jakaś epidemia domen z ramkami
    jest... jakaś nowa moda czy co?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 6. Data: 2009-01-30 10:53:40
    Od: Chuck <c...@c...org>

    2009-01-30 10:37, Kapsel napisał(a):

    > Łe, nie zauważyłem, bo w sumie nie zajrzałem pod te adresy ;]
    > Niemniej nie kumam tego, ale ostatnio jakaś epidemia domen z ramkami
    > jest... jakaś nowa moda czy co?

    no niestety ostatnio coraz więcej tego, ale to pewnie dlatego że coraz
    więcej żółtodziobów się tym zajmuje ;)

    w sumie to ich problem ;]

    --
    CZAK

  • 7. Data: 2009-01-31 22:46:07
    Od: "Minivan" <m...@o...pl>

    Dzieki za podpowiedz!
    nawet mi do głowy nie przyszlo, że przekierowanie domeny z netartu na mój
    serwer to po prostu ramka, łe....

    Pozdrawiam
    Minivan

  • 8. Data: 2009-02-01 11:42:10
    Od: Chuck <c...@c...org>

    2009-01-31 23:46, Minivan napisał(a):
    > Dzieki za podpowiedz!
    > nawet mi do głowy nie przyszlo, że przekierowanie domeny z netartu na mój
    > serwer to po prostu ramka, łe....

    na stronie superhosta masz samouczek jak skonfigurować domenę.

    --
    CZAK