  • 31. Data: 2014-09-20 21:33:13
    Temat: Re: dorabianie kluczyków
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    news:f36936c1-45c1-4d2d-8b47-7de2f157a793@googlegrou
    ps.com...
    > Masz`rację ze nikt nikomu ręki nie wykręca żeby kupił
    > samochód. Istota sprawy tkwi w innym miejscu.
    > Tam gdzie jest cywilizacja ktoś kto dużo życzy za swoje
    > usługi ma wpisane w zakres społecznych obowiązków
    > dużo przeznaczać na kosztowną konsumpcję.

    Gdzie to wyczytałes?

    > A w Polszcze
    > im ktoś ma więcej pieniędzy tym więcej gówna spod siebie by zjadł.

    Następne uogólnianie i generalizacja...

  • 32. Data: 2014-09-20 21:33:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MarcinJM" <m...@o...pl> wrote in message

    > "Po ostatnich kontaktach z lekarzami(..)"
    >
    > Co ustalili? Bo widzę, że chwilowo są bezsilni.

    :-)))

  • 33. Data: 2014-09-20 21:35:09
    Temat: Re: dorabianie ...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > W dobre obyczaje jest wpisane. Pewno byś chciał podstawę prawną?

    Dobre obyczaje nakazują mi ile mam pieniędzy wydawać?
    Powiedz mi, ile % moich dochodów muszę wydać na jedzenie
    aby być w zgodzie z tymi obyczajami? Ile % na mieszkanie?
    Ile % na samochód? Podaj konkretne liczby abym wiedział... :-)

  • 34. Data: 2014-09-20 21:53:29
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>

    On 2014-09-20 18:47, MarcinJM wrote:

    > "Po ostatnich kontaktach z lekarzami(..)"
    >
    > Co ustalili? Bo widzę, że chwilowo są bezsilni.

    Dziwię się, że ktoś jeszcze zadaje sobie trud, żeby odpowiadać temu
    idiocie. Ja go mam od jakiegoś czasu w KF - polecam.

    --
    Tengu

  • 35. Data: 2014-09-20 21:58:17
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>

    On 2014-09-20 09:21, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości grup
    t...

    > Z tą różnicą, że po wizycie u dresa kluczyk będzie działał, a wizyta u
    > konowała będzie odczuwalna (zazwyczaj) tylko dla portfela, bo konował z
    > reguły nawet na Ciebie nie spojrzy.
    > A ew. leczenie i tak będzie na koszt NFZ w państwowym szpitalu.

    Lekarz może być nawet i kompetentny i poświęcić wystarczająco dużo
    uwagi. Tyle, że trzeba jeszcze wykupić receptę...

    --
    Tengu

  • 36. Data: 2014-09-20 22:49:05
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-09-20 o 17:04, Pszemol pisze:
    > I wszyscy są tacy sami...
    > Ech, panowie, nie krzywdźcie ludzi generalizując tak niemiło.

    Dlaczego zaraz krzywdzenie?
    Lekarze po prostu zbeszcześcili (podobnie jak i inni) pojęcie "zawodu
    zaufania publicznego".
    Nie ma już dziś powodu żeby mieć do nich większy szacunek niż do
    hydraulika czy sprzątaczki. Kasa kasa i jeszcze raz kasa się liczy.
    Takie czasy.

  • 37. Data: 2014-09-20 22:55:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-09-20 o 21:25, Pszemol pisze:
    > Zamień "lekarz" na zawód który Ty wykonujesz i zastanów
    > się jak Ty poczułbyś się, gdyby o Tobie ktoś tak powiedział.

    Słyszałem wiele razy. A później z podkulonym ogonem taki klient do mnie
    wracał bo u innych było w sumie drożej i gorzej.
    Co w tym dziwnego? Order mi się może należy? NIE

  • 38. Data: 2014-09-20 22:59:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Jak to nie twierdzisz skoro twierdzisz.

    Tak to ze nie twierdze iż kazdy taki jest.

    > Zamień "lekarz" na zawód który Ty wykonujesz i zastanów
    > się jak Ty poczułbyś się, gdyby o Tobie ktoś tak powiedział.

    Jest mi to obojetne.
    Ale nie pracuje w zawodzie ktory co chwila utyskuje w TV jak to jego branza
    mało zarabia a po podjechaniu do jego miejsca pracy trudno znaleźc miejsce
    przez te parkujace wszedzie merdecesy i lexusy...

  • 39. Data: 2014-09-20 23:10:30
    Temat: Re: dorabianie ... kmiotek.
    Od: "Zenowik6" <g...@w...pl>

    ps.com...

    > A w Polszcze ... .
    ciach

    Trochę się ucywilizowałeś, ale od czasu do czasu i tak kmiotek z ciebie wyłazi.
    Delikatnie mówiąc na początek.

  • 40. Data: 2014-09-20 23:55:40
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 20 września 2014 22:49:05 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Dlaczego zaraz krzywdzenie?
    >
    > Lekarze po prostu zbeszcze�cili (podobnie jak i inni) poj�cie "zawodu
    >
    > zaufania publicznego".
    >
    > Nie ma ju� dzi� powodu �eby mie� do nich wi�kszy szacunek ni� do
    >
    > hydraulika czy sprz�taczki. Kasa kasa i jeszcze raz kasa si� liczy.
    >
    > Takie czasy.

    Lekarze w najnowszej historii Polski nigdy nie mieli statusu zawodu zaufania
    publicznego. Jak spojrzeć na to historycznie to na zachodzie Europy jak skończyło się
    Średniowiecze liczba lekarzy rosłą proporcjonalnie do reszty populacji. Z reguły
    umiejętności i zawód były dziedziczone. W Polsce przedwojennej społeczeństwo prawie w
    stu procentach składało się z chamów ze wsi i roboli w miastach. Bogatych było mało i
    tylko oni mieli dostęp do lekarza. Po wojnie okazało się że lekarzy jest za mało. Nie
    było czegoś takiego jak na zachodzie że istnieje konkurencja. To zaczęli kształcić
    przypadkowych ludzi na lekarzy. Dalej było ich za mało. Państwo przymykało i przymyka
    oko na przekręty jakie robili i robią chyba ze przekroczą jakąś niepisaną granicę.
    Lekarze dobrze wiedzą ze dzisiaj tez jest ich za mało i się stawiają. Co chwila jest
    jakaś informacja że lekarze zachowują się jak śmietnikowe dziady. Bo jak inaczej
    można określić kogoś kto za marne łapówki załatwia renty albo handluje viagrą jaka
    się bezpłatnie należy weteranom wojennym. Ktoś może stwierdzić ze na nielicznych
    przypadkach wystawiam złą opinię wszystkim. Nie będzie miał racji. Reszta wie o tych
    przekrętach i nic nie robi. Niedawno prokuratura w jakiejś upublicznionej sprawie
    zaniedbań lekarza musiała zwrócić się o opinię do biegłych w Niemczech bo żaden
    polski lekarz nie chciał wydać złej opinii o koledze po fachu. Drobny przykład z
    uczciwości lekarzy. Do pewnego momentu skrobanki w Polsce były legalne. Testy ciążowe
    są dostępne od niedawna. Więcej niż polowa skrobanek robionych, jak nie było testów
    ciążowych, w prywatnych gabinetach nie miało nic wspólnego z ciążami. Chodziło tylko
    o łatwe zarobienie kasy. Powstało wtedy powiedzonko " dziesięć piczek i moskwiczek".
    Są cywilizowane kraje gdzie lekarz jest zawodem zaufania publicznego. W Polsce
    jeszcze długo nie będzie.