  • 31. Data: 2011-07-19 21:33:35
    Temat: Re: droga Polska - Czechy-Austria-Słowenia-Chorwacja - kilka pytań
    Od: "Jacek " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    MZ <mcold0[wyt]@poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Prawie zawału dostałem. Według tego przelicznika, to 2l CocaCola
    > kosztowałaby ponad 20 zł. Powinno być 1 zł = 1.75 kuny (wg dzisiejszego
    > kursu nawet 1.81)

    Fakt (wstyd) źle napisałem oczywiście 1 PLN = 1,75 kuny

  • 32. Data: 2011-07-19 22:15:12
    Od: "Jacek " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Tylko że kurs kun do Euro nijak się nie zgadza z kantorowym.

    > Hoteli tam mało, więc drogie są.
    > Ale żywność - tak jak pisałem.

    > Może źle wybierałeś.
    > Ja jadłem kalmary z rusztu za coś koło 2-3 Eur.
    > Porcja ciężka do przejedzenia.

    > No właśnie.
    > A u nas połowa tej kwoty bez większego problemu, w Bośni jeszcze taniej.

    > Ano.
    > Prawie 9 zł.
    > U nas max. 4.
    > W MNE i BIH jeszcze taniej.

    > Czyli tak jak pisałem - ze dwa razy drożej.

    Dobra, pasuję tę dyskusję bo wszystkie przeliczenia i podejścia są i tak
    względne i indywidualne.
    Wg. mojej oceny pobyt tygodniowy w Chorwacji jest droższy, ale niewiele max
    20% niż analogiczny pobyt nad polskim morzem. Dochodzą oczywiście koszty
    dojazdu.

  • 33. Data: 2011-07-19 22:23:03
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-19 22:15, Jacek pisze:

    > Wg. mojej oceny pobyt tygodniowy w Chorwacji jest droższy, ale niewiele max
    > 20% niż analogiczny pobyt nad polskim morzem. Dochodzą oczywiście koszty
    > dojazdu.

    Może i drożej, ale za to pogoda pewniejsza. No i jednak człowiek kawałek
    świata zobaczy. No i podobno ichniejsza Trawawica to coś czego trzeba
    spróbować ;) Wg mnie (a na pewno wg mojej drugiej połowy) warto. Daj
    znać jak wrażenia po powrocie.

    --
    MZ

  • 34. Data: 2011-07-19 22:50:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Może i drożej, ale za to pogoda pewniejsza.

    To jest akurat bezsprzeczne, ja tylko radzę żeby wybrać się nieco dalej (np.
    do Czarnogóry) i nie przepłacać bez sensu w Chorwacji.
    Z wyjątkiem cen reszta identyczna.

  • 35. Data: 2011-07-20 10:10:42
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 19 Lip, 22:15, "Jacek " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Wg. mojej oceny pobyt tygodniowy w Chorwacji jest droższy, ale niewiele max
    > 20% niż analogiczny pobyt nad polskim morzem. Dochodzą oczywiście koszty
    > dojazdu.

    To wszystko zależy od miejsca w którym jesteś, bardziej na uboczu
    zdecydowanie taniej. Do tych cen co podałeś tam gdzie ja byłem
    (również ~2 tyg temu) trzeba by trochę doliczyć - (wyszłoby na pewno
    więcej niż 20% w stos. do Bałtyku) - ale i tak zdecydowanie
    polecam :) Taka dopłata "pogodowa" - zresztą również "krajobrazowa",
    "adriatykowa" itd :) - warto