  • 41. Data: 2017-10-22 20:50:20
    Temat: Re: drukarka 3w1 do domu - pomóżcie wybrać
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-10-22 o 17:41, Irokez pisze:

    > No patrz, a Epsona WF-100W nie trzeba podłączać do prądu aby drukować.

    Skoro drukarka nie jest "samodzielna" i działa tylko po podłączeniu do
    komputera to owszem.
    Nie wzięłam pod uwagę takiej drukarki.

    --
    animka

  • 42. Data: 2017-10-24 00:36:21
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-10-21 o 08:03, Stregor pisze:
    > Problem w tym, że to jest router UPC i ma do siebie z zewnątrz
    > dociągnięty ichny koncentryk, z klatki schodowej. I nie za bardzo mam
    > możliwość go przemieścić.

    Nie wiem dlaczego "problem" w tym wszystkim "jest". Przecież koncentryk
    można przedłużyć. Albo samemu, albo wzywasz ichniego montera, i ma Ci
    zrobić "wedle życzenia". W dodatku często-gęsto będzie to na koszt
    usługodawcy.
    No, chyba że nie chcesz, aby Ci kabel pełzał po ścianach w nadmiarze ;)

  • 43. Data: 2017-10-24 00:38:42
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-10-21 o 21:39, Stregor pisze:
    > pracując kiedyś jako serwisant pojechałem do klientki na interwencję
    > ("czarny ekran") - pracowałem w firmie obsługującej IT w
    > mleczarniach - i... włożyłem wtyczkę od komputera do gniazdka

    Gdzieś-kiedyś czytałem, że "luźna wtyczka" (w sensie, że nie-w-gniazdku)
    to najczęstsza przyczyna niedziałania urządzeń, stwierdzana przez
    wezwanych, wybitnych specjalistów ;)

  • 44. Data: 2017-10-24 07:59:17
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    W dniu 2017-10-24 o 00:36, JaNus pisze:

> [...]
    > usługodawcy.
    > No, chyba że nie chcesz, aby Ci kabel pełzał po ścianach w nadmiarze  ;)

    Jak kupiłem mieszkanie, to mi remontowa ekipa takie fajne skrzyneczki
    "wkuła" w ścianę nad drzwiami w przedpokoju - jedna elektryczna, druga
    "routerowa". Mam tam zasilanie i dociągnięte kable UTP z każdego pokoju
    (w ścianach i podłodze). I dziurkę na zewnątrz mieszkania :)

    Nie za bardzo mam możliwość go przemieścić z powodu koncentryka, i z
    powodu tego, że to jest miejsce tego routera, taki fengszuj ;)

    P.S. się okazało, że laptopa niewygodnie dopinać do tych pracowicie
    kutych gniazdek w ścianie, więc kable sobie leżą, gniazdka się kurzą, i
    tylko NAS jest przypięty kablem. I telewizor. Był, bo sprzedałem ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 45. Data: 2017-10-26 08:49:53
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Animka" napisała:

    Animka, kretynka. naucz się cytowania.

    Bzpzdr

  • 46. Data: 2017-10-26 08:51:11
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał:

    > jest bąba.

    Kto tak pisze jest trąba.

    Pzdr

  • 47. Data: 2017-10-28 14:35:56
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-10-26 o 08:49, Kamil pisze:
    > Użytkownik "Animka" napisała:

    > Animka, kretynka. naucz się cytowania.
    >
    > Bzpzdr

    .......dalaj!

    --
    animka

  • 48. Data: 2017-10-28 19:50:42
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sat, 28 Oct 2017 14:35:56 +0200, Animka wrote:

    > .......dalaj!

    lama?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 49. Data: 2017-10-30 13:41:26
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-10-22 o 14:12, ń pisze:

    > W warunkach domowych warto ją wtedy wyłączać, gdyż w trybie uśpienia drukarka z
    WiFi pobiera sporo energii elektrycznej (nawet do kilkunastu lub więcej watów).

    Moja L386 się wyłącza po 2 czy 3 godzinach.

  • 50. Data: 2017-11-16 16:51:40
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 20-10-2017 o 14:28, Stregor pisze:
> [...]
    > rzadko, tanie tonery lub zamienniki) czy jakiś Epson + CISS? albo inny
    > wynalazek? No i jaki konkretnie model, żeby nie wpaść ani w absurdalne
    > koszty wydruków, ani w zasychające głowice, ani w absurdalną cenę
    > zakupu, ani w żadną inną z wielu pułapek? :)
    >
    > Swoje opcje mam dotychczas takie:
    > - Brother DCP-1610WE - tanie tonery, ale spotkałem się z negatywnymi
    > opiniami typu brak skanowania na maila, a więc do skanu za każdym razem
    > trzeba włączyć komputer
    > - Epson L565 - z tym, że ta jest ciut droga w zakupie, ale kolor, i

    ew. Canon Pixma G3400.

    miab