  • 1. Data: 2009-06-07 22:09:50
    Temat: drukarka HP LJ 1300
    Od: Hombre <h...@b...net>

    W trakcie drukowania w drukarce HP laserjet 1300 zostały wciągnięte dwie
    kartki papieru. Po wyłączeniu drukarki i wyciągnięciu obu kartek drukarka
    sygnalizuje brak papieru w pojemniku, mimo że papier tam jest (i w dolnum i
    w górnym podajniku). Czy ktoś może poradzić jak usunąć ten defekt?

    Pozdrawiam,
    A.

  • 2. Data: 2009-06-08 06:35:05
    Temat: Re: drukarka HP LJ 1300
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Hombre" <h...@b...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > sygnalizuje brak papieru w pojemniku, mimo że papier tam jest (i w dolnum
    > w górnym podajniku). Czy ktoś może poradzić jak usunąć ten defekt?

    Czasem sygnalizacja braku papieru jest uzywana do zaznaczenia problemu,
    ktory z brakiem papieru nie ma nic wspolnego.
    Jesli wyciagales te kartki w strzepach, to upewnij sie, ze na pewno
    wszystkie kawalki zostaly wyciagniete...
    szczegolnie w okolicach grzalki, gdzie najczesciej sa problemy z
    wyciagnieciem resztek.
    Jesli nie zadziala - proponuje oddac do serwisu (lub samemu przeczyscic).

    Pozdrawiam
    Michal

  • 3. Data: 2009-06-08 07:31:00
    Od: Hombre <h...@b...net>

    Dnia Mon, 8 Jun 2009 08:35:05 +0200, Michal AKA Miki napisał(a):

> [...]
    > wyciagnieciem resztek.
    > Jesli nie zadziala - proponuje oddac do serwisu (lub samemu przeczyscic).

    Dziękuję za odzew! Obie kartki wyciągnąłem w całości, niepodarte.
    Plastikowa dźwigienka (jak sądzę współpracująca z czujnikiem obecności
    papieru) porusza się swobodnie. A dolna, pomarańczowa dioda wciąż miga.
    Wygląda na to, że pozostaje serwis. :-(

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 4. Data: 2009-06-08 09:48:14
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

> [...]
    > Plastikowa dźwigienka (jak sądzę współpracująca z czujnikiem obecności
    > papieru) porusza się swobodnie. A dolna, pomarańczowa dioda wciąż miga.

    a ze sie tak glupio zapytam - probowales zmienic toner? jestes pewien, ze
    wszystkie klapki sa domkniete? bo generalnie przed serwisem wykorzystalbym
    te najprostsze metody diagnostyki :)

    Pozdrawiam
    Michal

  • 5. Data: 2009-06-09 05:44:19
    Od: Hombre <h...@b...net>

    Dnia Mon, 8 Jun 2009 11:48:14 +0200, Michal AKA Miki napisał(a):

> [...]
    > wszystkie klapki sa domkniete? bo generalnie przed serwisem wykorzystalbym

    Pokręcając różne możliwe wałki udało mi się przywrócić drukarkę do
    funkcjonowalności. Dziękuję za zainteresowanie!

    Adam