  • 1. Data: 2014-02-22 20:40:56
    Temat: drukarka Kto ma?
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    Kto ma drukarkę Lexmark C530DN?
    potrzeba mi zrobić jej dwie fotki z wyjęta szufladą papieru, może Ktos
    pomoc?

  • 2. Data: 2014-02-22 20:52:56
    Temat: Re: drukarka Kto ma?
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2014-02-22 20:40, tusk, donald tusk pisze:
    > Kto ma drukarkę Lexmark C530DN?
    > potrzeba mi zrobić jej dwie fotki z wyjęta szufladą papieru, może Ktos
    > pomoc?

    A do czego Ci to potrzebne?
    Bo w zasadzie w googlowni coś znajdziesz,
    ale, wszystko zależy do jakiego użytku.
    Oczywiście, nie polecam ani nie namawiam na
    używanie takich zdjęć, bo to zwyczajna kradzież.

    pozdrawiam
    gadacz

  • 3. Data: 2014-02-23 00:23:09
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2014-02-22 20:52, gadacz pisze:

    > A do czego Ci to potrzebne?
    > Bo w zasadzie w googlowni coś znajdziesz,
    > ale, wszystko zależy do jakiego użytku.
    > Oczywiście, nie polecam ani nie namawiam na
    > używanie takich zdjęć, bo to zwyczajna kradzież.

    z rozpędu żałuję, że odpisałem...
    pener identyfikator nadal żyje...

  • 4. Data: 2014-02-23 10:57:19
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    tak palnij sobie w łeb z tego powodu...

  • 5. Data: 2014-02-23 17:37:25
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-02-23 10:57, tusk, donald tusk pisze:
    > tak palnij sobie w łeb z tego powodu...

    aż tak istotny w życiu innych nie jesteś :)
    nie pochlebiaj sobie

  • 6. Data: 2014-02-23 18:01:32
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 22 Feb 2014 20:52:56 +0100, gadacz napisał(a):

> [...]
    > ale, wszystko zależy do jakiego użytku.
    > Oczywiście, nie polecam ani nie namawiam na
    > używanie takich zdjęć, bo to zwyczajna kradzież.

    Co nazywasz kradzieżą?

  • 7. Data: 2014-02-23 19:11:14
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    ma Ktoś tą drukarę?

  • 8. Data: 2014-02-23 19:14:42
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-02-23 18:01, Jacek pisze:

    > Co nazywasz kradzieżą?
    Zauważam syndrom nowych czasów, ludzi wychowanych na internecie, prawie
    własności i opiniach internetowych prawników, oraz licencjach microsoftu
    szczególnie, które tworzą w Polsce nowe prawo, w dodatku ścigane z
    urzędu :)
    Jest okazja by wypuścić soft, który uruchomi kamerkę w lapku i będzie
    śledził czy patrzysz na to co się wyświetla czy nie i jak długo. Taki
    nowoczesny pobieraczek :)

  • 9. Data: 2014-02-23 19:16:27
    Od: Jawi <t...@p...com>

    tak http://tiny.pl/qphvh

  • 10. Data: 2014-02-23 19:26:22
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    europedziom już dziękujemi, czy Ktoś ma tą drukarkę?