  • 1. Data: 2009-11-06 17:28:08
    Temat: drukarka epson s20 - nie widzi tuszy
    Od: "m7marek" <m7marek@interia__.pl>

    witam

    Czy to prawda ze w tych drukarkach jest tak ze jak jeden z tuszy kolorowych
    jest pusty to drukarka nie widzi ZADNEGO tusza? Tak mi odpowiedziano w
    serwisie. Ale nie mieli tuszy kolorowych do tej drukarki wiec nie
    sprawdzili. Bo mialem poziomy tuszy ponad połowę i nagle przestała drukować
    a wchodząc na informacje o poziomie tuszy pokazuje "szukam ... cos tam..." a
    później "brak komunikacji". Tusze dociskałem/wyciagłem/wciskałem bo
    myślałem ze nie łaczą.
    Połączenie drukarka-USB-pecet jest na pewno. Nie drukuje tez strony testowej
    kombinacją klawiszy na drukarce.

    pozdrawiam
    m7marek