  • 1. Data: 2009-11-06 14:52:30
    Temat: tuner tv pcmcia / usb
    Od: "-" <o...@r...pl>

    witam grupe.
    bylo by milo poogladac troche telewizji w kuchni i pomyslalem o jakiejs
    _taniej_ karcie tv (do kablowki) po notebooka. i teraz pytania:
    czy Ktos ma taka karte i czy dziala znosnie?
    lepiej wziasc pcmcia czy usb (za pcmcia przemawia to, ze odpadnie dodatkowy
    zasilacz na stole)?
    czy pcmcia obciaza mocno zasilanie, lub czy byly jakies przypadki typu
    "karta pcmcia medion spalila mi komputer"?

    naprawde zalezy mi na niskiej cenie, co bym pozniej nie zalowal

  • 2. Data: 2009-11-06 16:50:58
    Temat: Re: tuner tv pcmcia / usb
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "-" <o...@r...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > pcmcia medion spalila mi komputer"?
    >
    > naprawde zalezy mi na niskiej cenie, co bym pozniej nie zalowal

    Ma być dvb-c, czy analog?

  • 3. Data: 2009-11-06 17:17:25

    > Ma być dvb-c, czy analog?

    analog, kabowka mm albo antena z powietrza poza domem.
    mysle o PCMCIA LifeView LR502N Hybrid, analog + cyfra (mediona sobie
    odpuszcze hehe szkoda zdrowia)