  • 11. Data: 2011-09-08 20:03:31
    Temat: Re: dvb-t pływająca jakość sygnału
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "t-1" <t...@o...spam.pl> napisał w wiadomości
    news:j47dn3$n97$1@pippin.nask.net.pl...

    > Pożycz jakiś inny odbiornik na próby. Coś mi tu pachnie awarią twojego
    > pudełka.
    > Sygnał cyfrowy, wbrew pozorom, zazwyczaj łatwiej odebrać niż analogowy.
    > Ja w Warszawie odbieram stację z Łodzi na antenie bez wzmacniacza.

    Pudełko nowe, ze sklepu. Na razie nikt ze znajomych nie ma :) Sami blokersi
    :)
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 12. Data: 2011-09-26 22:29:04
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

> [...]
    > Sygnał cyfrowy, wbrew pozorom, zazwyczaj łatwiej odebrać niż analogowy.
    > Ja w Warszawie odbieram stację z Łodzi na antenie bez wzmacniacza.

    I Kolega miał rację. Pudełko wróciło z serwisu i jest lepiej, sygnał 84%,
    siła 42-45%. Da się oglądać :) W papierku napisali "naprawa modułu głowicy".
    Wojtek

  • 13. Data: 2011-10-25 09:37:12
    Od: "t-1" <t...@s...pl>

    > I Kolega miał rację. Pudełko wróciło z serwisu i jest lepiej, sygnał 84%,
    > siła 42-45%. Da się oglądać :) W papierku napisali "naprawa modułu
    > głowicy".
    > Wojtek

    Cieszę się, że mój węch nie zawiódł.
    t-1