  • 1. Data: 2010-07-24 15:20:35
    Temat: dwa pytania o plazmy
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Witam
    Pytania o użytkowanie plazm:
    -czy stawianie dużych głosników blisko matrycy plazmowej np 5cm od
    ekranu może jej zaszkodzić ? W starych crt powodowało to
    rozmagnesowanie i odbarwienie ekranu...
    -co powoduje buczenie podczas pracy telewizorów plazmowych? Mam duży
    ekran (50 cali) i wieczorem jest to bardzo słyszalne i irytujące...
    -też macie wrażenie że obraz jest ciemny?... tzn chodzi mi o ciemne
    sceny gdzie trudno rozróżnić poszczegolne graniczące ze soba kontury.
    Regulacje typu, zwiekszanie podswietlania pikseli, jasnosci i
    kontrastu niewiele pomagają.

  • 2. Data: 2010-07-24 15:22:16
    Temat: Re: dwa pytania o plazmy
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-07-24 17:20, BearBag pisze:
> [...]
    > -czy stawianie dużych głosników blisko matrycy plazmowej np 5cm od
    > ekranu może jej zaszkodzić ? W starych crt powodowało to
    Nie, bo w plazmowym wyświetlaczu nie ma tak jak w CRT wiązki elektronów
    odchylanych polem magnetycznym, więc zewnętrzne pole nie ma wpływu na
    piksele (każdy z nich jest sterowany niezależnie).

    > -co powoduje buczenie podczas pracy telewizorów plazmowych? Mam duży
    > ekran (50 cali) i wieczorem jest to bardzo słyszalne i irytujące...
    Zasilacz, a jeśli buczenie 50/100Hz - to prawdopodobnie dławik od PFC

> [...]
    > sceny gdzie trudno rozróżnić poszczegolne graniczące ze soba kontury.
    > Regulacje typu, zwiekszanie podswietlania pikseli, jasnosci i
    No czasem może.. zależy od ustawień i jasności w pomieszczeniu.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 3. Data: 2010-07-24 20:16:35
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    BearBag wrote:
> [...]
    > -czy stawianie dużych głosników blisko matrycy plazmowej np 5cm od
    > ekranu może jej zaszkodzić ? W starych crt powodowało to

    nie, tu nie ma odchylania

> [...]
    > sceny gdzie trudno rozróżnić poszczegolne graniczące ze soba kontury.
    > Regulacje typu, zwiekszanie podswietlania pikseli, jasnosci i

    nie wiem co masz a plazmę, ja mam 50" lg 50ps8000 i jak pracuje to jest
    bezglośna, nie ma wiatraków, nic nie buczy, nic nie szumi.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 4. Data: 2010-07-24 20:42:36
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > nie wiem co masz a plazmę, ja mam 50" lg 50ps8000 i jak pracuje to jest
    > bezglośna, nie ma wiatraków, nic nie buczy, nic nie szumi.

    Wiekszość nie buczy jednak Samsungi lubia buczeć i dizwie sie
    producentom że nie potrafią sobie z tym poradzić a odsyłanie na
    gwarancje konczy sie zwrotem z odpowiedzią "hasał w normie". Ciekawe
    czy ci inzynierowie oglądają wieczorami telewizory na tych Samsungach
    i uważają to buczenie za normalne.
    Buczy zarówno samsung 50C550 który miałem przez tydzień jak i 50C6500.

  • 5. Data: 2010-07-24 20:43:50
    Od: BearBag <c...@g...com>

    odpowiedzią "hasał w normie". Ciekawe

    miało byc "hałas w normie" :)

  • 6. Data: 2010-07-25 07:35:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 24 Jul 2010 13:42:36 -0700 (PDT), BearBag wrote:
> [...]
    >gwarancje konczy sie zwrotem z odpowiedzią "hasał w normie". Ciekawe
    >czy ci inzynierowie oglądają wieczorami telewizory na tych Samsungach

    Z tego co pisza rodacy o koreanskiej filozofii zycia, to nie ogladaja
    :-)

    J.

  • 7. Data: 2010-07-25 15:59:21
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    com...

    > Z tego co pisza rodacy o koreanskiej filozofii zycia, to nie ogladaja
    > :-)

    jak bym był inżynierem w samsung to bym sobie pewnie sony kupił :)

  • 8. Data: 2010-07-25 20:16:37
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    >Regulacje typu, zwiekszanie podswietlania pikseli, jasnosci i
    >kontrastu niewiele pomagają.

    Sądząc z opisu to chyba masz Samsunga. :-)
    Było Panasonica kupić, moim zdaniem ma lepszy obraz (wieksza gradacja
    odcieni, naturalniejsze kolorki).
    Buczą najprawdopodobnie cewki w układzie inwertera, szczególnie przy jasnych
    scenach. U mnie w Panasonicu też tak jest jak dam obraz dynamiczny i białe
    tło. Ja ogladam w trybie kinowym i w nocy nic nie słychać.

  • 9. Data: 2010-07-26 14:14:37
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Sądząc z opisu to chyba masz Samsunga. :-)
    > Było Panasonica kupić, moim zdaniem ma lepszy obraz (wieksza gradacja
    > odcieni, naturalniejsze kolorki).

    nic straconego bo mam jeszcze 2 dni na decyzje czy zostawić go oddać.
    Wtedy wziałbym Panasa 46S20 lub LG 50pk550. Nie mogę sie zdecydować.
    Jak ktos ma czułe ucho to nie polecam Samsungów, szczegolnie FHD :/

  • 10. Data: 2010-07-27 02:27:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "blur" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    com...

    > jak bym był inżynierem w samsung to bym sobie pewnie sony kupił :)

    A czemu tak sądzisz? Samsung to bardzo dobra marka sprzętu.