  • 31. Data: 2012-11-23 23:21:24
    Temat: Re: dysk laptop identyfikacja
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-23 23:09, JoteR pisze:

    > To jest tak szerokie pojęcie, że twoje kategoryczne twierdzenie,
    > że - cytuję:"dysk wyjęty z laptopa, bez niczego będzie pracował
    > na prostym kablu" jest już z samej definicji rozkładu prawdopodobieństwa
    > nieprawdziwe. Z praktyki zresztą też. Co już tu kiedyś opisywałem.

    Ale co jest O WIELE bardziej prawdopodobne: będzie pracował czy nie?

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 32. Data: 2012-11-24 00:19:11
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Fri, 23 Nov 2012 23:21:24 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

    > Ale co jest O WIELE bardziej prawdopodobne: będzie pracował czy nie?

    Zapytaj wrozki. Tu sie nie operuje pradopodobienstwem.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 33. Data: 2012-11-24 00:32:57
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-24 00:19, R.e.m.e.K pisze:

    > Zapytaj wrozki. Tu sie nie operuje pradopodobienstwem.

    To dajesz:
    0 czy 1?

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 34. Data: 2012-11-24 12:48:14
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Sat, 24 Nov 2012 00:32:57 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

    > To dajesz:
    > 0 czy 1?

    Jesli mialbys ciut wieksza wiedze, wiecej pokory i mniej pychy to moze bys
    juz wiedzial, ze informatyka bazuje na logice, a logika korzysta ze
    spojnikow logicznych do budowy warunkow pozwalajacych ostatecznie dochodzic
    do 0 lub 1.
    Poczytaj o tym i sie nie blamuj.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 35. Data: 2012-11-24 12:55:03
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-24 12:48, R.e.m.e.K pisze:

> [...]
    > juz wiedzial, ze informatyka bazuje na logice, a logika korzysta ze
    > spojnikow logicznych do budowy warunkow pozwalajacych ostatecznie dochodzic

    Wybacz, że posiadam wyłącznie umysł "humanistyczny" (bo z matematyki
    jestem/byłem dobry tylko w dwóch dziedzinach, a zwłaszcza w geometrii).

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 36. Data: 2012-11-24 14:37:42
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 24 Nov 2012 12:55:03 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

    > Wybacz, że posiadam wyłącznie umysł "humanistyczny" (bo z matematyki
    > jestem/byłem dobry tylko w dwóch dziedzinach, a zwłaszcza w geometrii).

    To raczej jednak tumanistyczny...

    [ Ziemia ma granice, a głupota ludzka jest bezgraniczna. (G. Flaubert) ]

  • 37. Data: 2012-11-29 14:16:40
    Od: aRo <"arkadi26[_usun_to_]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-11-23 19:26, JoteR pisze:

    > to znaczy, że podłączyłeś omyłkowo zamiast dysku adapter Bambino.
    >
    > JoteR

    Nie napiecie tu problemem! Liczy sie wydajnosc pradowa.
    Arek.

  • 38. Data: 2012-11-29 17:48:58
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "aRo" napisał:

    > Nie napiecie tu problemem! Liczy sie wydajnosc pradowa.

    Genialnie, Holmesie, jak na to wpadłeś? ;->

    JoteR