  • 1. Data: 2012-11-21 16:43:33
    Temat: dysk laptop identyfikacja
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    co to za złącze w dysku od laptopa:
    http://i48.tinypic.com/vff6ee.jpg
    ? czy to jest jakieś dziwne SATA? bo PATA to chyba nie jest?

  • 2. Data: 2012-11-21 16:59:32
    Temat: Re: dysk laptop identyfikacja
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    model to
    Dysk Samsung (SFNS)

    Model: HM160HI

    czy ten dysk to dysk SATA? czy taką kieszenią:
    http://allegro.pl/listing.php/search?category=4483&s
    tring=kiesze%C5%84+sata

    podłączę go do laptopa?

  • 3. Data: 2012-11-21 17:17:19
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > co to za złącze w dysku od laptopa:
    > http://i48.tinypic.com/vff6ee.jpg
    > ? czy to jest jakieś dziwne SATA? bo PATA to chyba nie jest?

    Ty jesteś jakiś dziwny debil, a nie to jest dziwne STA. Weź kretynie popatrz
    się dobrze na to co trzymasz w łapie i zdejm tą złączke z dysku.

  • 4. Data: 2012-11-21 18:52:02
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dlaczego taka kieszeń ma dwa wtyki USB poza miniUSB
    http://allegro.pl/kieszen-zewnetrzna-hdd-sata-natec-
    rhino-2-5-kr-i2735526575.html
    ?

  • 5. Data: 2012-11-21 18:52:36
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Ty jesteś jakiś dziwny debil, a nie to jest dziwne STA. Weź kretynie
    > popatrz się dobrze na to co trzymasz w łapie i zdejm tą złączke z dysku.

    z bólem to stwierdzam, ale fakt niezaprzeczalny...

  • 6. Data: 2012-11-21 18:59:41
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-11-21 18:52, Użytkownik identyfikator: 20040501 napisał:
    > dlaczego taka kieszeń ma dwa wtyki USB poza miniUSB
    > http://allegro.pl/kieszen-zewnetrzna-hdd-sata-natec-
    rhino-2-5-kr-i2735526575.html

    Kieszeń ma dwa wtyki ?
    Zamów wizytę u okulisty.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2012-11-21 19:02:29
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Kieszeń ma dwa wtyki ?

    może źle się wyraziłem, chodziło mi o kabel, wtyk USB i wtyk miniUSB do
    kieszeni, OK, ale ten trzeci?
    http://s394516745.domenaklienta.pl/aukcje/rhino/3.jp

  • 8. Data: 2012-11-21 19:34:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-11-21 19:02, Użytkownik identyfikator: 20040501 napisał:

    > może źle się wyraziłem, chodziło mi o kabel, wtyk USB i wtyk miniUSB do
    > kieszeni, OK, ale ten trzeci?
    > http://s394516745.domenaklienta.pl/aukcje/rhino/3.jp

    Ty się zawsze źle wyrażasz.
    USB ma ograniczenie prądowe, w przypadku USB2 często jest za mała
    moc do startu dysku, więc po to wymyślono i stosuje się od wielu lat
    dodatkowy kabel zasilający lub tzw. kabel trzy ogonowy podający prąd
    z dwu gniazd USB.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2012-11-21 19:41:44
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > USB ma ograniczenie prądowe, w przypadku USB2 często jest za mała

    dzięki, ale jaka jest metodologia podłączania?
    jak podłączę kieszeń przy pracującym kompie to sie dysk nie uruchomi bo
    raczej nie zdążę wcisnąć dwóch wtyków naraz... czyli podłączamy przy
    wyłączonym do dwóch gniazdek?

  • 10. Data: 2012-11-21 19:44:08
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 21 Nov 2012 19:02:29 +0100, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > może źle się wyraziłem, chodziło mi o kabel, wtyk USB i wtyk miniUSB do
    > kieszeni, OK, ale ten trzeci?
    > http://s394516745.domenaklienta.pl/aukcje/rhino/3.jp

    Coby w razie potrzeby dysk brał zasilanie z dwóch, a nie jednego portu USB.

    [ Dopóki mój szef myśli, że ja dużo zarabiam ]
    [ dopóty ja będę tak robił, żeby on myslał, że ja dużo robię... ]