  • 1. Data: 2010-09-24 08:16:11
    Temat: dzwonek,oc czesci nowe/uzywane/naprawa?
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    mam problem, zdzwonilem sie wczoraj nie z mojej winy i mam uszkodzone w
    punciaku 2004 drzwi i przednie nadkole. Nadkole jest uszkodzone
    nieznacznie - wgniecione i wygięty rant, drzwi są przejechane dosc głęboko
    az sie wzmocnienie odbilo (ale chyba nie wygieło.

    podpowiedzcie czy powinienem sie ubiegac o wymiane na nowe czesci czy gdy
    beda forsowac naprawe to zgodzic sie?
    prawdę mówiąc naprawa nadkola i drzwi mi sie bardzo nie widzi bo obawiam sie
    ze wlezie rdza po zapewne nie koniecznie fachowej naprawie (poza tym
    uszkodzony ocynk). Uzywane? cholera wie iloletnie i czy tez nie byly
    szpachlowane pincet razy....

    kto ma doswiadczenie w likwidowaniu szkod? tu compensa jesli ma to
    znaczenie.

    sir

  • 2. Data: 2010-09-24 11:11:38
    Temat: Re: dzwonek,oc czesci nowe/uzywane/naprawa?
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > podpowiedzcie czy powinienem sie ubiegac o wymiane na nowe czesci czy gdy
    > beda forsowac naprawe to zgodzic sie?

    1) Mocno negocjować - nowe i koniecznie cena z podatkiem VAT, bo tak
    kupujemy,
    2) pobrać odszodowanie z kasy firmy,
    3) wybrać warsztat,
    4) samemu kupić części,
    5) dopilnować poprzez 100% poświęcenie czasu z urlopu na asystę przy
    naprawie,
    Wtedy może nie być idealnie naprawione, ale przynajmniej będzie wiadomo co
    jest źle,
    a odszkodowanie wystarczy na wszystko.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 3. Data: 2010-09-24 12:11:34
    Od: LEPEK <n...@n...net>

> [...]
    > naprawie,
    > Wtedy może nie być idealnie naprawione, ale przynajmniej będzie wiadomo co

    Ja tam się wolę mniej stresować:
    1) opinia likwidatora - ma tam być "wymiana elementów"
    2) szukamy poleconego zakładu blacharskiego
    3) wstawiamy samochód mówiąc, że po robocie będziemy chcieli zobaczyć
    elementy zdjęte z samochodu i faktury na nowe (może nie unikniemy w 100%
    elementów używanych, ale przynajmniej nie będą klepać naszych ;) ).
    4) odbieramy samochód naprawiony, urlop przeznaczamy na wypad na narty,
    kasę za całotygodniowe wyżywienie przy warsztacie na fajną kolację i
    unikamy przeziębienia.
    I przypominam, że mówimy o sześcioletnim Punto. Ja tak trzy razy robiłem
    Corollę i nie narzekam. Owszem raz mi tylną klapę zrobili tak, że widać
    naprawianie, ale jak na razie nie rdzewieje (już dwa lata), a poza tym w
    ciągu roku - dwóch pewnie i tak mi ktoś w kufer wjedzie.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 4. Data: 2010-09-24 17:02:53
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:4c9c7951$1@news.home.net.pl !
    Pewnie kiero jakis, ten LEPEK . Tak se patrze i patrze jak nawija
    makaron na uszy:

    > Ja tam się wolę mniej stresować:
    > 1) opinia likwidatora - ma tam być "wymiana elementów"

    To ja zapytam: jak uzyskac punkt 1? Normalnie wpisza "naprawa"...

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 5. Data: 2010-09-24 18:55:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dman-666" <d...@t...o2.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns9DFDAD6C94791Zielonagens@213.180.128.149...
> [...]
    > makaron na uszy:

    > To ja zapytam: jak uzyskac punkt 1? Normalnie wpisza "naprawa"...

    Niekoniecznie.
    Jak auto w miarę now, to wpisują "wymiana".

  • 6. Data: 2010-09-29 15:55:44
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:i7il6r$n89$1@news.onet.pl ! Pewnie
    kiero jakis, ten Cavallino . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na
    uszy:

    > Niekoniecznie.
    > Jak auto w miarę now, to wpisują "wymiana".

    W DC nigdy sie z tym nie spotkalem...w miare nowe z najnowszych mialo 7
    miesiecy. Znavczy sie bylo ju za stare ;)

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 7. Data: 2010-09-29 16:05:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dman-666" <d...@t...o2.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns9E02A20A37B35Zielonagens@213.180.128.149...
> [...]
    > kiero jakis, ten Cavallino . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na

    Może uszkodzenia to był sam lakier?

  • 8. Data: 2010-09-29 16:35:47
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:i7vh2t$7du$1@news.onet.pl ! Pewnie
    kiero jakis, ten Cavallino . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron
    na uszy:

    > Może uszkodzenia to był sam lakier?

    Nie baudzo...znaczy sie co kraj to obyczaj (na usuwanie szkod)

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec