  • 1. Data: 2010-08-10 08:18:12
    Temat: [z cyklu głupich pytań] grafika z dużym wyłącznikiem typu "hebel" na gwałt potrzebna
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Potrzebna mi pilnie grafika (grafika! nie zdjęcie)przedstawiająca coś
    w stylu starego typu dużego wyłącznika, odłącznika, rozłacznika, z
    wielką wajchą przestawianą góra-dół (coś w stylu wajchy obsługiwanej
    przez specjalistę od krzesła elektrycznego na filmach rysunkowych).
    Czy ktoś z grupowiczów pomoże?

    J.

  • 2. Data: 2010-08-10 08:43:27
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    taklie cos?
    http://www.wzxikai.com/en/product_show.asp?id=98

  • 3. Data: 2010-08-10 08:44:34
    Od: myrcioch <m...@s...poczta.sio.onet.pl>

    Jarek P. napisal 2010-08-10 10:18:
> [...]
    > wielką wajchą przestawianą góra-dół (coś w stylu wajchy obsługiwanej
    > przez specjalistę od krzesła elektrycznego na filmach rysunkowych).

    http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Electrical_Ma
    chinery_1917_-_knife_switch.jpg

    --
    myrcioch