  • 1. Data: 2016-11-29 14:21:17
    Temat: elektryczny bez świateł
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Parę razy mnie zaskoczył. Czy nie powinny one w trybie elektrycznym
    wydawać w mieście jakiegoś brum brum ;)

    --
    Piter

    Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 29 latach?

  • 2. Data: 2016-11-29 15:17:24
    Temat: Re: elektryczny bez świateł
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 29 Nov 2016 13:21:17 GMT, PiteR napisał(a):

    > Parę razy mnie zaskoczył.

    Przyzwyczajaj się :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2016-11-29 16:03:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Jacek Maciejewski pisze tak:

    > Przyzwyczajaj się :)

    Kiedy odrywa się z chodnika na ulicę powinno być zapalanie we FLAC.
    Oczywiście można będzie wybierać odgłos np starego Kamaza do pobrania
    ze sklepu online. Zamawiam nutę, kaszelka z wyładowanym akku ;)

  • 4. Data: 2016-11-30 08:57:04
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 listopada 2016 16:03:50 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
> [...]

    Obok mnie jeździ autobus elektryczny na testy.
    Kilka dni temu się przejechałem.
    Podjechał jak duch.
    Ale jak wsiadłem to prawie jak w dieslu było głośno.
    Strasznie "brzeczał" w środku tak że taki bezgłośny to on nie jest.

  • 5. Data: 2016-11-30 09:54:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.11.2016 o 08:57, Bolko pisze:

> [...]
    > Ale jak wsiadłem to prawie jak w dieslu było głośno.
    > Strasznie "brzeczał" w środku tak że taki bezgłośny to on nie jest.

    U mnie na testach jeżdzi chński BYD. Ogólnie - słabo to wygląda (a w
    zasadzie słychać) - słychać hałasujące przekładnie, sprężarkę,
    wentylatory itd - trochę ciszy od klasycznego dizla (autobusowego), ale
    dalej ze dwa razy głóśniejszy od klasycznej osobówki.

    Shrek

  • 6. Data: 2016-11-30 10:14:15
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-11-29 o 14:21, PiteR pisze:
    > Parę razy mnie zaskoczył. Czy nie powinny one w trybie elektrycznym
    > wydawać w mieście jakiegoś brum brum ;)

    każ warczeć rowerzystom :)

  • 7. Data: 2016-11-30 10:49:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-11-30 o 10:14, PlaMa pisze:

    > każ warczeć rowerzystom :)

    Rowerzysta jak mu wejdziesz pod koła nabije ci siniaka, jak wejdziesz
    pod koła autobusu może się skończyć śmiercią.