  • 1. Data: 2016-09-13 16:50:53
    Temat: enc28j60 + '51
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy Ktoś spoza układu chciałby coś napisać na temat obsługi enc28j60?
    czy da się go obsłużyć prockiem takim jak 2015 czy raczej bez szans?

    istnieją jakieś zgrabniejsze opisy zasad funkcjonowania tego sterownika
    niż 1000 stronicowy pdf microchipa?

    moze jakies liby do '51?

  • 2. Data: 2016-09-13 18:24:52
    Temat: Re: enc28j60 + '51
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    platformowe głupki wrote:

    > czy Ktoś spoza układu chciałby coś napisać na temat obsługi enc28j60?
    > czy da się go obsłużyć prockiem takim jak 2015 czy raczej bez szans?

    Przed laty głośna była sprawa serwera www zrobionego na PIC12C508 czy też
    509. Działało toto przez serial port (protokołem SLIP bodaj).
    Więc pewnie się da, bo tu też serial. Ale czy coś sensownego/praktycznego
    można na małych zasobach zrobić; może jakiś sensor/element wykonawczy
    albocoś podobnego.

    jp

  • 3. Data: 2016-09-14 17:19:07
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie ma w necie żadnych streszczeń jak działa ten kontroler?

    a jak z jakimiś bibliotekami? denerwuje mnie język donalda tuska, nie
    jestem w stanie czytać tych dżołkow...