  • 11. Data: 2011-06-30 07:08:03
    Temat: Re: fatalne mocowanie anteny corab
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-06-30 07:33, wchpikus pisze:
    > Zysk przy 60cm a 100cm jest znaczny.\
    > Wszystkie 60-tki maja podobne parametry.

    60cm nie brałem pod uwagę. najczęściej używam TD78.

    > Problem robi sie gdy chcesz zlapac nietypowa satke.

    to tak.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 12. Data: 2011-06-30 08:32:10
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Pracuje w firmie, gdzie raz na kilka tygodni zmienia się
    > położenie anten, zaleznie od potrzeb.
    > Rozumiem ustawic raz i nic nie krecic, ale jak musisz
    > przestawiac od czasu do czasu, wykonanie takiej anteny
    > sprawia problemy z ustawieniem.

    Tak się składa że anteny o których mowa mają być zamontowane
    i amen. Ich konstrukcja jest obmyślona tak, żeby były
    stabilne po zamocowaniu, a nie kręcone na prawo i lewo :-).
    Jak masz antenę kręcić co chwilę to załóż sobie czaszkę z
    obrotnicą...

  • 13. Data: 2011-07-01 05:08:05
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!

> [...]
    > konstrukcja jest obmyślona tak, żeby były stabilne po zamocowaniu, a nie
    > kręcone na prawo i lewo :-). Jak masz antenę kręcić co chwilę to załóż

    To znajdź mi obrotnice, mechaniczną, z oddzielnym sterownikiem, a nie diseq.
    Obrotnice mają to do siebie, że tez małe luzy, przy dokładnym ustawieniu
    sygnał "pływa", sprawdzone..
    Temat przerabiany wiele razy, najszybciej jest przestawić antenę.

  • 14. Data: 2011-07-01 07:36:21
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

> [...]
    > dokładnym ustawieniu sygnał "pływa", sprawdzone..
    > Temat przerabiany wiele razy, najszybciej jest przestawić

    No tak, ale to że nie możesz znaleźć obrotnicy i kręcisz bez
    przerwy anteną nie zaprojektowaną do tego, nie znaczy, że ta
    antena ma złe mocowanie :-). A właśnie to usiłujesz
    udowodnić ;-)

  • 15. Data: 2011-07-01 11:39:09
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "wchpikus" napisał:

> [...]
    > Rozumiem ustawic raz i nic nie krecic, ale jak musisz przestawiac od
    > czasu do czasu, wykonanie takiej anteny sprawia problemy z ustawieniem.

    Firmy nie stać na obrotnice za kilkadziesiąt zł? Taniej zatrudniać umyślnego od
    kręcenia śrubami i antenami?

    Remek

  • 16. Data: 2011-07-06 06:23:34
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Nie doczytales..
    Nie ma na rynku obrotnic sterowanych analogowo, sa tylko poprzez diseq.
    Sama obrotnica nie ustawi Tobie dokladnie, zawsze jest mozliwosc
    recznego dopieszczenia ustawienia..
    To nie dziala 0/1 jest sygnal nie ma...

  • 17. Data: 2011-07-06 06:48:30
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-07-06 08:23, wchpikus pisze:
> [...]
    > Nie ma na rynku obrotnic sterowanych analogowo, sa tylko poprzez diseq.
    > Sama obrotnica nie ustawi Tobie dokladnie, zawsze jest mozliwosc

    http://allegro.pl/silownik-elektryczny-super-jack-do
    -anten-obrotnica-i1700077297.html

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 18. Data: 2011-07-06 07:00:23
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-07-06 08:48, pawell32 pisze:

    > http://allegro.pl/silownik-elektryczny-super-jack-do
    -anten-obrotnica-i1700077297.html

    http://www.satnet.com.pl/-produkty/pid,191/Polarmoun
    t-do-anten-Triax

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 19. Data: 2011-07-06 07:48:25
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    A gdzie masz sterownik?

  • 20. Data: 2011-07-06 07:58:59
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Po drugie taki silownik bedzie ustawial antene w poziomie, dokladnie po
    linii prostej.
    Ty potrzebujesz ustawiac po eliptyce, tak jak ustawione sa satelity.