  • 21. Data: 2011-07-06 08:33:29
    Temat: Re: fatalne mocowanie anteny corab
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-07-06 09:48, wchpikus pisze:
    > A gdzie masz sterownik?

    zrobi dwa przyciski, lewo-prawo.

    tak swoją drogą dwa miesiące temu wyrzuciłem na złom
    cały komplet, obrotnica, uchwyt, sterownik...
    jakbym wiedział, to oddałbym to za darmo - sprawną.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 22. Data: 2011-07-06 08:42:25
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-07-06 09:48, wchpikus pisze:
    > A gdzie masz sterownik?

    http://www.hollex.pl/silowniki-i-obrotnice/1100-pozy
    cjoner-moteck-v-box-ii-diseqc1-2

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 23. Data: 2011-07-06 08:47:43
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-07-06 09:58, wchpikus pisze:
    > Po drugie taki silownik bedzie ustawial antene w poziomie, dokladnie po
    > linii prostej.
    > Ty potrzebujesz ustawiac po eliptyce, tak jak ustawione sa satelity.

    Polarmount obraca po elipsie

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux