  • 1. Data: 2011-06-28 17:35:32
    Temat: terminator
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ja nie z PO, ale i tak napiszę...

    chodzi o terminator do kabla antenowego TV... ja kiedyś myślałem (bo mi
    przecież z łachy nigdy nie powiedzieli), że terminator to element o
    specyficznej konstrukcji (kształcie) dzięki któremu zapewnia odpowiednie E/H
    a dalej wytłumia falę...

    do czasu... kiedy rozebrałem pierwszy terminator do sieci Ethernet... i co w
    nim znalazłem? niech Ktoś zgadnie... przylutowany do końcówek opornik 50om
    dużej mocy...

    no więc zburzyło to mój ład i porządek i zupełnie nie rozumiem jak to
    działa...

    a pytanie jest takie, ze względu na dodatkowy kabel video dołączony do
    kamery mam odbicia, czy jeśli podepnę na końcu rezystor 75 om to odbicia
    znikął?

  • 2. Data: 2011-06-28 17:49:38
    Temat: Re: terminator
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > chodzi o terminator do kabla antenowego TV... ja kiedyś myślałem (bo mi

    pomyłka, chodzi o kabel video (nie wiem jak ten sygnał fachowo się nazywa,
    m.cz.?)... taki jak z eurozłącza...

  • 3. Data: 2011-06-28 18:48:11
    Od: "Chomik" <c...@h...pl>

    Kolejne debilne pytanie.
    Terminator to by sie przydal zeby kretynowi leb ukrecic

    --

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:iud3d5$h30$...@n...onet.pl...

  • 4. Data: 2011-06-28 19:00:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Chomik,

    Tuesday, June 28, 2011, 8:48:11 PM, you wrote:

    > Kolejne debilne pytanie.

    Debilne pytanie debilnym pytanie. Ale dlaczego odpowiadasz na górze a
    cytat dajesz w podpisie?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2011-06-28 19:16:36
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Kolejne debilne pytanie.
    > Terminator to by sie przydal zeby kretynowi leb ukrecic

    a co nie takie jak wykład na Politechnice Warszawskiej i nie zrozumiałeś
    biedaku?

  • 6. Data: 2011-06-28 20:15:55
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 28.06.2011 19:35, identifikator: 20040501 pisze:
    > ja nie z PO, ale i tak napiszę...
    >
    > ja kiedyś myślałem (bo mi
    > przecież z łachy nigdy nie powiedzieli),
    A pytałeś kiedyś?

    > że terminator to element o
    > specyficznej konstrukcji (kształcie) dzięki któremu zapewnia odpowiednie
    > E/H a dalej wytłumia falę...
    Terminator dopasowuje impedancję linii. Zrobić to "kształtem"
    (dławikiem) byłoby znacznie ciężej niż rezystorem.

    > do czasu... kiedy rozebrałem pierwszy terminator do sieci Ethernet... i
    > co w nim znalazłem? niech Ktoś zgadnie... przylutowany do końcówek
    > opornik 50om dużej mocy...
    Tak, nawet na opakowaniu często było napisane "terminating resistor".

    > no więc zburzyło to mój ład i porządek i zupełnie nie rozumiem jak to
    > działa...
    To może jakieś podstawy by przerobić?

    > a pytanie jest takie, ze względu na dodatkowy kabel video dołączony do
    > kamery mam odbicia, czy jeśli podepnę na końcu rezystor 75 om to odbicia
    > znikął?
    Dobrze rozumiem - masz kabel antenowy idący do telewizora i do niego
    doczepiony kabel do kamery?

    Michoo

  • 7. Data: 2011-06-28 20:52:45
    Od: bratsiostry <n...@i...pl>

> [...]
    >
    > a pytanie jest takie, ze względu na dodatkowy kabel video dołączony do
    > kamery mam odbicia, czy jeśli podepnę na końcu rezystor 75 om to odbicia

    Jasne!

  • 8. Data: 2011-06-28 21:10:19
    Od: "Robbo" <y...@m...com>

    > a co nie takie jak wykład na Politechnice Warszawskiej i nie zrozumiałeś
    > biedaku?

    Mi się wydaje, że jego zabolał ten tekst o PO, a nie pytanie o terminator :)

    R.

  • 9. Data: 2011-06-28 21:50:13
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-28 19:35, identifikator:
    20040501 pisze:
    > ja nie z PO, ale i tak napiszę...

    Naprawdę musisz?

    --
    JK

  • 10. Data: 2011-06-29 05:20:25
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > a pytanie jest takie, ze względu na dodatkowy kabel video dołączony do
    > kamery mam odbicia, czy jeśli podepnę na końcu rezystor 75 om to odbicia
    > znikął?

    co znaczy dodatkowy? dopięty do istniejącej instalacji?
    jaki kabel, jaka kamera?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux