  • 1. Data: 2009-01-19 11:08:00
    Temat: DVB-T częsciowo kodowane
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Zakodowano (na czas testów systemów kodowania ponoć) TVP Sport i TVP HD.
    Ktoś się orientuje jak to jest kodowane i co zrobić żeby odkodować?
    Piłka ręczna na TVP HD wygląda świetnie.
    Mam nadzieję że w godzinach meczów Polaków, kodowanie będzie jednak
    wyłączane.

  • 2. Data: 2009-01-19 11:38:49
    Temat: Re: DVB-T częsciowo kodowane
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Cavallino wrote:
> [...]
    > Piłka ręczna na TVP HD wygląda świetnie.
    > Mam nadzieję że w godzinach meczów Polaków, kodowanie będzie jednak

    Z forum.emitel.pl

    W najbliższych dniach EmiTel rozpocznie testy systemu dostępu
    warunkowego w naziemnej telewizji cyfrowej DVB-T.
    W ramach testów czasowo kodowane będą programy TVP Sport i TVP HD.

    Naziemna telewizja cyfrowa poza przesyłaniem obrazu i dźwięku umożliwia
    realizację wielu usług, które w systemach telewizji analogowej nie były
    możliwe. Wiele z tych usług wymaga jednoznacznej identyfikacji lub
    wnoszenia opłat za wybrane treści. Testy CAS mają na celu sprawdzenie
    możliwości wdrożenia dostępu warunkowego, a przede wszystkim na
    sprawdzenie czy dostępne na rynku odbiorniki STB umożliwią realizację
    takich usług w przyszłości.

  • 3. Data: 2009-01-19 11:44:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:gl1ooa$c5p$1@news.onet.pl...

    > Z forum.emitel.pl

    Czytałem, bo skąd bym niby wiedział że kodowane?
    Chodzi mi o to, że przyłączyłbym się do tych testów, więc pytam, czy ktoś
    wie jak to ugryźć.

  • 4. Data: 2009-01-19 12:55:26
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:

> [...]
    > Piłka ręczna na TVP HD wygląda świetnie.
    > Mam nadzieję że w godzinach meczów Polaków, kodowanie będzie jednak

    z tego co wiem to viacess, ale sprawdze.

    pawell

  • 5. Data: 2009-01-19 12:56:09
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

> [...]
    > możliwości wdrożenia dostępu warunkowego, a przede wszystkim na
    > sprawdzenie czy dostępne na rynku odbiorniki STB umożliwią realizację

    jak pisałem, że nie będzie wszystko za free to mnie wyzywali.

    pawell

  • 6. Data: 2009-01-19 13:12:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > jak pisałem, że nie będzie wszystko za free to mnie wyzywali.

    Logiczne że jeśli chcemy np. C+ to nie będzie za free.
    A właśnie jego bym chciał na którymś mux w dvb-t.

  • 7. Data: 2009-01-19 13:20:17
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Czytałem, bo skąd bym niby wiedział że kodowane?
    > Chodzi mi o to, że przyłączyłbym się do tych testów, więc pytam, czy
    > ktoś wie jak to ugryźć.

    Nie ma mozliwosci przylaczenia sie do testow. Testy sa prowadzone tylko
    na waskiej grupie urzadzen w firmie (emitel)

    pzdrw

    Jingiel

  • 8. Data: 2009-01-19 13:32:51
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    > Logiczne że jeśli chcemy np. C+ to nie będzie za free.
    > A właśnie jego bym chciał na którymś mux w dvb-t.

    nie urodziłem się wczoraj i znam realia tego kraju, wszystkich nie
    zakodują, ale te co są płatne tj. tvp sport to pewnie zostaną płatne.
    przypuszczam, że tak samo będzie z hd.

    pawell

  • 9. Data: 2009-01-19 13:38:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nie urodziłem się wczoraj i znam realia tego kraju, wszystkich nie
    > zakodują, ale te co są płatne tj. tvp sport to pewnie zostaną płatne.

    A tvp sport jest płatny?

    > przypuszczam, że tak samo będzie z hd.

    TVP HD?
    O ile w ogóle załapie się na któryś mux.
    Piszą że na 1 będą tylko kanały SD.

  • 10. Data: 2009-01-19 13:45:24
    Od: Szymon <_@_.eu>

    Cavallino pisze:

    > A tvp sport jest płatny?

    Siur, kablówki muszą płacić ze reemisję.

    Szymon Wyrembak

    (odpowiadajac popraw adres: i...@n...eu)