  • 11. Data: 2011-10-25 22:52:06
    Temat: Re: fikuśnie zagięta tablica....
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "marider" <2...@g...pl> napisał

    > Z reszta, malo wazne bo nawet jak walil tam i 300km/h bez swiatel czy na gumie
    > to i tak sie wywinie a sprawe wycisza...

    Wyciszą - nie wyciszą...Nieistotne.
    Nieraz zajechano mi drogę. On się rozjebał. Miał pecha. Ja
    miałem szczęście. Jak dotąd.
    Kazdego może to spotkać :/
    Pozdr.

    --
    Hinek

  • 12. Data: 2011-10-26 15:23:54
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Hinek" <h...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Kazdego może to spotkać :/

    ano własnie. Nie czaję osób które wjeżdżają na poszkodowanego tylko dlatego
    że przeżył (mam tu na myśli np komentarze na onecie i ogolnie spotykane
    opinie w sieci)
    Kurcze, szczególnie jako motocyklisci powinniśmy się cieszyć ze przynajmniej
    udało się Wałęsie - i to bez znaczenia czy jego nazwisko miało na to wpływ
    czy nie

    No bo przeciez dobrze że przeżył! Kurcze, trzymałem za niego kciuki.

    Jak można się jeszcze czepiać w tej sytuacji i szukać dziury.

  • 13. Data: 2011-10-26 15:30:05
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-10-26 00:30, marider pisze:

    > zintegrowana lampa jest nieprzepisowa..

    Czyli hondy majo nieprzepisowo oryginalno tylno lampe ? Dziwne...

    BTW. Harleye z pozycyjnymi w tylnych kierunkach tez juz maja, nawet, w
    Niemczech, homologacje.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 14. Data: 2011-10-26 20:00:34
    Od: luk <l...@g...com>

    http://cdn7.se.smcloud.net/t/photos/thumbnails/13853
    7/jaroslaw_walesa_640x0_rozmiar-niestandardowy.jpg

    I wszystko jasne.

    Pozdrawiam.

  • 15. Data: 2011-10-27 06:21:22
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-10-26 22:00, luk pisze:
    > http://cdn7.se.smcloud.net/t/photos/thumbnails/13853
    7/jaroslaw_walesa_640x0_rozmiar-niestandardowy.jpg

    > I wszystko jasne.

    Co jest takie jasne?

  • 16. Data: 2011-10-27 07:03:12
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Marcin N pisze:
    7/jaroslaw_walesa_640x0_rozmiar-niestandardowy.jpg

    > Co jest takie jasne?

    ze nie umiesz patrzec i wyciagac wniosków. Hint: zamocowanie tablicy
    rejestracyjnej w kontekscie dyskusji o przywilejach znanej osoby

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 17. Data: 2011-10-27 08:49:39
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisała rzekomo
    7/jaroslaw_walesa_640
    > Co jest takie jasne?

    Ze kierunki byly zintegrowane z mocowaniem tablicy. I jak ono, to mocowanie,
    pynklo i sie przesunylo pod zadupek, to kierunki mogli odpasc.
    O ile to ten sam motur, bo po przodzie ciezko poznac.

    A w internecie niektorym latwo sie przypierdolic, ze przez podgieta tablice
    motur pozwala przekroczyc 300kmh i byc niezauwazalnym dla kierowcow
    zawracajacych swoim autkiem.
    Co mi przypomina prokurature z Bialogardu:

    <cyt>
    Prokurator ściga internautów obrażających żołnierzy
    Marcin Górka ; 2011-10-25, ostatnia aktualizacja 2011-10-25 09:18
    Białogardzka prokuratura namierza internautów, którzy nazywają
    "bandytami" polskich żołnierzy. Prokurator zapowiada, że będzie ścigał
    takich internatów np. za nielegalne oprogramowanie. [...]
    Prok. Książek zapowiada, że śledczy dotrą do każdego z autorów. Na
    początek każdy z nich powinien spodziewać się dokładnego sprawdzenia
    swojego komputera. - A wtedy na pewno coś jeszcze się znajdzie, bo
    wiele osób ma na swoich komputerach np. nielegalne oprogramowanie -
    mówi prokurator Książek. - Więc lepiej, żeby każdy z potencjalnych
    autorów dobrze przemyślał najpierw, zanim napisze coś takiego w
    internecie. Nawet, jeśli wybroni się wolnością wypowiedzi, znajdzie
    się coś innego i będzie miał kłopoty. [...]
    </cyt>

    http://wyborcza.pl/1,75248,10530533.html

    Jak mam sie przypierdolic, to juz powod znajde.
    Taka nowa wersja "dajcie mi czlowieka a paragraf sie znajdzie".

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 18. Data: 2011-10-27 15:14:12
    Temat: Re: fiku?nie zagi?ta tablica....
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-10-27 10:49, Jasio pisze:

    > O ile to ten sam motur, bo po przodzie ciezko poznac.

    Ten sam,przecież na pierwszy tylko litra się kupuje.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 19. Data: 2011-10-27 23:57:49
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-10-27 09:03, Arni pisze:
    7/jaroslaw_walesa_640x0_rozmiar-niestandardowy.jpg

    > ze nie umiesz patrzec i wyciagac wniosków. Hint: zamocowanie tablicy
    > rejestracyjnej w kontekscie dyskusji o przywilejach znanej osoby

    Wniosek - "Sa rowni i rowniejsi" ;D

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 20. Data: 2011-10-28 06:38:39
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    marider <2...@g...pl> napisała rzekomo
    > Wniosek - "Sa rowni i rowniejsi" ;D
    > Pzdr

    Wniosek: "Nie umiesz wyciagac wnioskow". I niepotrzebnie sie tym chwalisz.
    A moze wystarczylo kliknac w te linki.