  • 1. Data: 2010-03-08 09:27:23
    Temat: funkcja sprintf z AVRlib
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    Witam.

    Chciałem użyć mniej rozbudowanej funkcji sprintf z biblioteki AVRlib zamiast
    standardowej z avr-gcc.
    http://www.mil.ufl.edu/~chrisarnold/components/micro
    controllerBoard/AVR/avrlib/docs/html/index.html
    definiecja jest w pliku rprintf.c
    Zdefiniowałem ją jako mysprintf odpowiednio zmodyfikowałem i zastąpiłem
    wszystkie wpisy standardowej sprintf.

    Dlaczego po podmianie funkcji całość kodu zajmuje więcej niż z funkcją z
    avr-gcc?

    Dzięki za pomoc
    Paweł

  • 2. Data: 2010-03-08 10:09:28
    Temat: Re: funkcja sprintf z AVRlib
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    pawel pisze:

    > Dlaczego po podmianie funkcji całość kodu zajmuje więcej niż z funkcją z
    > avr-gcc?

    Odpowiedzi szukaj w plikach *.map (na początku będziesz miał listę
    funkcji wziętych z bibliotek) i *.lss. Sprawdź, czy sprintf na pewno
    została usunięte.

  • 3. Data: 2010-03-08 13:32:26
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    > Odpowiedzi szukaj w plikach *.map (na początku będziesz miał listę funkcji
    > wziętych z bibliotek) i *.lss. Sprawdź, czy sprintf na pewno została
    > usunięte.

    Po sprawdzeniu widzę że zostało usunięte.
    Chyba po prostu ta funkcja tyle zajmuje.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 4. Data: 2010-03-08 23:04:49
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-03-08 10:27, pawel pisze:

    > Chciałem użyć mniej rozbudowanej funkcji sprintf z biblioteki AVRlib zamiast
    > standardowej z avr-gcc.

    A nie wystarczy najmniejsza wersja standardowej z avr libc?
    Wersję wybiera się na etapie linkowania, zobacz w dokumentacji.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/