  • 11. Data: 2012-10-28 10:06:12
    Temat: Re: gdzie dać GPS-a?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    dyskusyjnych:

    > Uwazaj, bo odbiorniki z BT moga nie byc lepsze.

    Z założenia nie są, bo hardware'owo zazwyczaj to to samo.
    Telefon i tak zawsze ma się przy tyłku, więc i nawi też, przynajmniej jej
    nikt nie podiwani z auta.
    Więc jaki sens w dobie smartfonów wozić dwa klocki i mieć durne dylematy w
    rodzaju tytułu wątku?

  • 12. Data: 2012-10-28 10:50:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Oct 2012 10:06:12 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Z założenia nie są, bo hardware'owo zazwyczaj to to samo.

    No, az tak bym sie nie upieral.

> [...]
    > nikt nie podiwani z auta.
    > Więc jaki sens w dobie smartfonów wozić dwa klocki i mieć durne dylematy w

    sens jest, ale to temat - rzeka.

    J.

  • 13. Data: 2012-10-28 11:29:35
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > sens jest, ale to temat - rzeka.
    odbiornik GPS pentagram coś tam po roku nie używania startuje w minute.
    (w oknie mieszkania, gdzie telefon "widzi" jednego satelite) Mój piękny
    sory erikson z Agps po 2 tygodniach od ostatniego włączenia gps - parę
    minut i w otoczeniu budynków sie gubi, ale za to włączony w czasie jazdy
    samochodu - 15 minut. Co ciekawe - w silikonowym kondonie "zasieg" gps
    jest dużo gorszy, wifi i gsm - bez widocznych zmian. Drugi telefon niema
    GPS bo się popsuł(defy), naprawa niemożliwa.

    do kolegi pytającego o nawigacje. mam automapy, na wm i andorida. stare,
    ale na tyle aktualne że są na nich wszystkie drogi. Teoretycznie mógłbym
    odblokować nawigacje, teoretycznie przenieść licencje (mam na windows
    mobile a w nawigacji jest windows ce?, ale nie wiem czy wtedy uruchoimi
    się w windowsie i trzeba włączyć automapę czy od razu włączy się
    automapa. Teraz najważniejsze. jeśli chociaż raz coś nie wyjdzie, nie
    znajdzie satelit, źle nawigacja poprowadzi, zabraknie drogi na mapie,
    droga będize zamknięta bo w remoncie - cała wina i 20 lat wypominania
    spadnie na mnie.

    A tak - jak będę potrzebował gdzieś jechać, ja albo żona, to włączamy
    swoje telefony i śmiga. w najgorszym przypadku nowa automapa na androida
    3.99 na jeden wyjazd.

    Trochę ot, ale może Wam się przyda. telefon z androidem nie ma
    możliwości dogadania się z modułem GPS po BT. trzeba do tego dodatkowy
    program. na szczęście działa bez zarzutu.

  • 14. Data: 2012-10-28 12:09:35
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-10-28 07:40, ToMasz wrote:

    > 1 koszty
    > 2 ten niema
    > 3 gdzie tą antenę byś zamontował?

    To Twoje auto wiec powinienes wiedziec najlepiej jakie
    masz mozliwosci, a rodzaje anten sa rozne. Po prostu
    podpowiadam opcje, skoro uparles sie przy zabudowie.
    A koszty.. mozna tez oszczedzic nie kupujac w ogole GPS.

    --

    memento lorem ipsum

  • 15. Data: 2012-10-28 12:11:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Sebastian Biały wrote:

    > Ja mam takie rozwiązanie. Miesci się w ... podłokietniku. Metalowy
    > dach i kilka warstw plastiku nie przeszkadza. Ponieważ zaislany jest z
    > zapłonu to *zawsze* ma szybki start bo nie przemieszcza się bez
    > zasilania. I to jakiś badziewny Pentagram. Kolega zaś woził pod deską
    > rozdzielczą w okolicy schowka.

    bo nowe GPSy odbieraja także sygnały odbite i na tej podstawie potrafią
    określić pozycję...

    stare GPSy musiały miec bezpośrednią widoczność.

  • 16. Data: 2012-10-28 12:15:34
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 28 Oct 2012 11:29:35 +0100, ToMasz
    <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    >na szczęście działa bez zarzutu.

    Jednym działa, innym nie. Taki już urok Androida.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 17. Data: 2012-10-28 15:54:19
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:508c48dc$0$1307$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > stacyjki i dający sygnał do telefonu z nawigacją. Pytanie gdzie tego GPSa

    W schowku.

    --
    Irokez

  • 18. Data: 2012-10-28 18:33:28
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 27 Oct 2012 22:49:32 +0200, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > GPSa umieścić? na przednią szybę wolałbym nie kleić, bo kusi i kable
    > będzie widać. pod maskę? chyba sygnału z satelity nie przepuści.

    Jaki samochód ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]