  • 11. Data: 2023-09-20 23:12:15
    Temat: Re: gdzie kupujecie części?
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-09-18 o 18:04, PiteR pisze:
    > in <news:ue7jg5$gqa$1$cef@news.chmurka.net>

    > no ja po to kupuje graty zeby w nich dłubać. Takie hobby.
    > To mnie odstresowuje.

    Hobby to rozumiem.

    > w warsztacie to oprychy pracują
    > aby szybko.
    >
    > nikt tak dobrze nie naprawi jak ty sam sobie zadbasz.

    Nie mam tyle czasu ani warunków.

  • 12. Data: 2023-09-21 07:44:30
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-09-20 o 13:48, PiteR pisze:
    > in <news:uedv58$86m$1$pisk@news.chmurka.net>

    > i tak i nie
    >
    > ma na stanie ma, jak się trafi jeleń to sprzeda, sam tak bym robił na
    > allegro i mieszkanie tez bym tak sprzedawał jak znajomy. Wyjebał taką
    > cenę z kosmosu że plomby dzwoniły i sprzedał.

    Ale oni tam mają co robić bez tego planktonu. A zrobienie wysyłki tego
    pojedynczego wahacza to łącznie pewnie koszt z pół roboczogodziny. A jak
    mają fhuj zamówień od hurtowników i musieliby dla zamówień drobnicy
    zatrudnić kolejngo pracownika, to wolą dać cenę zaporową ;)

    A co do mieszkania i ceny z kosmosu - pewnie aż taka kosmiczna nie była.
    Sąsiadka mojego brata też wystawiła cenę z kosmosu i po 1,5roku łącznie
    już 150tyś w dół zeszła ;)

    > nie przesadzaj z różnicą , rozumiem 50zł
    > nie zależy im mają wyjebane.

    O, to, to.

    > pucułowaty Łukasz w adidaskach przyjdzie z warstatu, zryczy, zażartuje
    > da kuksańca w ramię i złoży zamówienie.

    I doliczy 30% marży warsztatowej :)

    > nadal od chuja

    Możesz od AutoWandy. Tylko okaże się, że w IC masz od ręki a u Wandy za
    3 dni. A auto potrzebne na już :D

    > ludzie to debile
    >
    > im wyższy rocznik 1990+ tym większy debil.
    >
    > Właśnie obserwuje kolesia który na kolejne usterki w samochodzie
    > zamiast je naprawić za 5000zł przebąkuje o kupieniu nowego samochodu za
    > 90 tys zł.

    Może jego aktualne jest warte 6 tys? Ma to sens nie naprawiać :)

    --
    Pete

  • 13. Data: 2023-11-14 10:07:10
    Od: scobowski <s...@n...prv.pl>

    W dniu 16.09.2023 o 23:57, PiteR pisze:
    > o ile jeszcze kupujecie
    > priorytet żeby nie nadziać się na podróby

    No standardowo, od 25 lat,u pana MASZ-a na Czechosłowackiej :)
    Znam numer OEM z ETKI albo innego star-katalogu, znam 'moją' cenę
    Intercars i iparts, znam cenę z allegro. Sklepik , w którym kupuję od
    kiedy mam prawko - chce z czegoś zyć i właściciele sa przmeili - to
    dzwonie rano i na koniec dnia mam. O cenę sie nawet nie targuję - facet
    wie, że sam se robię i ile co kosztuje - jeszcze nie zapłaciłem u niego
    drożej, niż na Allegro.