  • 1. Data: 2012-06-13 16:26:19
    Temat: gdzie można zdobyć schemat tego urządzonka ?
    Od: sundayman <s...@g...pl>

    http://vimeo.com/43800150

    Bo bym sobie zrobił :)

  • 2. Data: 2012-06-14 08:35:10
    Temat: Re: gdzie można zdobyć schemat tego urządzonka ?
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "sundayman" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jra82l$60$1@inews.gazeta.pl...
    > http://vimeo.com/43800150
    >
    > Bo bym sobie zrobił :)

    Ja bym od razu na wiejską poleciał i wysłał wszystkich posłów z tuskiem na
    czele w czarną dupę.

    Marek

  • 3. Data: 2012-06-14 10:00:35
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2012-06-14 08:35, 4CX250 pisze:
    > Użytkownik "sundayman" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja bym od razu na wiejską poleciał i wysłał wszystkich posłów z tuskiem
    > na czele w czarną dupę.

    Wystarczy spojrzeć na rudego by zauważyć, że już tam był i wylazł.
    K.

  • 4. Data: 2012-06-14 13:36:05
    Od: sundayman <s...@g...pl>

    > Wystarczy spojrzeć na rudego by zauważyć, że już tam był i wylazł.

    A prezes di tutti prezesi to chyba musiał się przedostać przez jakiś
    lewoskrętny portal.

    Już wróciłeś z "procesyjnego pochodu" ?

  • 5. Data: 2012-06-14 19:36:11
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > A prezes di tutti prezesi to chyba musiał się przedostać przez jakiś
    > lewoskrętny portal.
    >
    > Już wróciłeś z "procesyjnego pochodu" ?

    Moje życie prywatne, to nie twoja sprawa - dłużniku.
    K.

  • 6. Data: 2012-06-15 01:12:41
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "John Smith" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Moje życie prywatne, to nie twoja sprawa - dłużniku.
    > K.

    Nie ? To może również zachowasz dla siebie swoje poglądy polityczne ?

  • 7. Data: 2012-06-15 02:28:38
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2012-06-15 01:12, sundayman pisze:

    > Użytkownik "John Smith" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ? To może również zachowasz dla siebie swoje poglądy polityczne ?

    A gdzie ty tu politykę widzisz? Ja widzę tylko biznes kolesi.