  • 1. Data: 2010-05-25 20:54:47
    Temat: glosnomowiacy domofon 6 zylowy ( jak urmet )
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

    Witam,
    spotkal sie ktos z glosnomowiaca sluchawka do typowej instalacji
    domofonowej - 5-6 przewodowej?
    pozdrawiam
    michal

  • 2. Data: 2010-05-27 06:12:12
    Temat: Re: glosnomowiacy domofon 6 zylowy ( jak urmet )
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    http://www.miwiurmet.com.pl/domofony_katalog_produkt
    ow-unifony,-,gr,34_293_453_466.html

    Pewnie wymaga niestandardowego zasilacza bo chyba nie ma wbudowanego układu
    antylokalnego.

    PC

  • 3. Data: 2010-05-27 07:55:10
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

    Użytkownik "PC" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.miwiurmet.com.pl/domofony_katalog_produkt
    ow-unifony,-,gr,34_293_453_466.html

    > Pewnie wymaga niestandardowego zasilacza bo chyba nie ma wbudowanego
    > układu antylokalnego.

    Dzieki,ale przekopalem juz wszystko, to tez znalazlem i dziala tylko w
    systemie duo, cokolwiek to znaczy, w kazdym razie w urmecie twierdzili, ze
    nie da sie tego podlaczyc do normalnej instalacji;/
    pozdrawiam
    michal

  • 4. Data: 2010-05-27 08:08:03
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Ale jak wymienisz zasilacz na ten DUO to pozostałe elementy pewnie
    zadziałają. Ci z Urmeta zawsze mówią, ze się nie da i trzeba wszystko
    wymienić. Ale to nie jest prawdą. Ja kiedyś popełniłem standardowy zestaw z
    tym unifonem. Trochę go zmodyfikowałem i działa jak walkie - talkie ale
    działa.

    PC