  • 1. Data: 2019-02-23 16:27:23
    Temat: gniazdo USB w płycie
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    Czy gniazdo USB w płycie, do którego podłącza się gniazda USB na panelu
    płyty, można gdzieś kupić? Nie wiem jakie formalne oznaczenie ma ta
    część, ale gniazdo ma 19 pinów w rozstawie 2mm. Jak wpisuję ogólne
    zapytanie w wyszukiwarkę to zwraca mi przejściówki, adaptery itp. oraz
    takie gniazda ale dostępne za granicą, podczas gdy szukam czegoś w
    Polsce. Dajcie znać jak wiecie, gdzie można kupić w Polsce.

    JaceK

  • 2. Data: 2019-02-23 16:50:10
    Temat: Re: gniazdo USB w płycie
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-02-23 16:27, JaceK wrote:
> [...]
    > takie gniazda ale dostępne za granicą, podczas gdy szukam czegoś w
    > Polsce. Dajcie znać jak wiecie, gdzie można kupić w Polsce.

    Jeżeli 19 pinów, to chodzi zapewne o USB 3. Obawiam się, że będzie
    trudno, to nie jest część, która często się psuje. Cyba łatwiej będzie
    poszukać uszkodzonej płyty, z której można go wylutować.

  • 3. Data: 2019-02-23 20:33:44
    Od: Swift <p...@g...com>

    Coś takiego ?
    https://www.maritex.com.pl/zlacza/zlacza_idc/idc_w_r
    astrze_2_00mm.html?order=cc.ordering+ASC%2C+cc.from_
    id%2C+name__pl&direction=asc&s%5B406%5D%5B0%5D=3883&
    page=2

    PP

  • 4. Data: 2019-02-23 20:37:10
    Od: Swift <p...@g...com>

    W dniu sobota, 23 lutego 2019 20:33:46 UTC+1 użytkownik Swift napisał:
> [...]
    astrze_2_00mm.html?order=cc.ordering+ASC%2C+cc.from_
    id%2C+name__pl&direction=asc&s%5B406%5D%5B0%5D=3883&

    Link się trochę źle wkleił, nie mniej jeśli na stronie zaznaczyć u góry "do PCB" to
    będzie chyba to, o co chodzi.

    PP

  • 5. Data: 2019-02-24 09:25:45
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 23.02.2019 20:37, Swift wrote:
    > Link się trochę źle wkleił, nie mniej jeśli na stronie zaznaczyć u góry "do PCB" to
    będzie chyba to, o co chodzi.

    > PP

    Jak to znalazłeś? :) Wygląda na to, że będzie pasować, co najwyżej 1 pin
    trzeba będzie wyjąć. Dzięki!

    JaceK