    From: "zlotowinfo" <u...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: grafika raz jeszcze, chce lepszą ale ekonomiczną
    Date: Thu, 4 Nov 2010 12:03:27 +0100

    na grupie poddano mi pomysł na radeon 5750
    a może coś innego kompromisowego?
    nawet i lekko mniejsza wydajność wzamian za mniejsze użycie energi

    ogólnie w gry nie gram
    od czasu do czasu odpalę cs1.6, metin itp

    raczej nie mają dużych wymagań
    jednak od czasu do czasu się coś potrafi przycinać w cs1.6

    moja grafika to radeon 2600xt info poniżej
    na początku chciałem iść na całego gtx 460
    jednak potem stwierdziłem że przy moich zastosowaniach
    będzie podgrzewać wnętrze obudowy
    no i oczywiście pobierać zbytecznie energię

    Właściwości procesora graficznego
    Karta wideo Gigabyte Radeon HD 2600 XT
    Nazwa kodowa procesora graficznego RV630
    Liczba tranzystorów 390 milion(ów)
    Technologia wykonania 65 nm
    Typ magistrali PCI Express 1.0 x16 @ x16
    Rozmiar pamięci 256 MB
    Częstotliwość taktowania układu graficznego 796 MHz (oryginalny: 800 MHz)
    Częstotliwość taktowania przetwornika RAMDAC 400 MHz
    Liczba potoków pikseli 4
    Liczba układów zarządzania teksturami (TMU) na potok 2
    Unified Shaders 120 (v4.0)
    Sprzętowa obsługa DirectX DirectX v10
    Pixel Fillrate 3184 MPikseli/sek
    Texel Fillrate 6368 MTekseli/sek

    Typ magistrali GDDR3
    Szerokość magistrali 128-bitowy(a)
    Rzeczywista częstotliwość taktowania 693 MHz (DDR) (oryginalny: 700 MHz)
    Efektywna częstotliwość taktowania 1386 MHz
    Przepustowość 21.7 GB/sek