  • Data: 2014-10-22 12:23:39
    Temat: Re: Czyszczenie komina przez kominiarza
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 22 października 2014 11:58:09 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:

    > Ale zdajesz sobie sprawę, że świat (biznesowy) jest trochę inaczej
    > zbudowany, niż się małemu Kaziowi wydaje ;-)

    Sluchaj - ja wiem ze moge zarabiac... 100 tys na miesiac. Mam takie realne
    mozliwosci i do tego powolutku daze. Jako pracownik przyjmuje ze gorna granica
    byloby 10-15 tys pln (to maks w tej branzy co mozna wycisnac majac znakomite
    wyksztalcenie i doswiadczenie w branzy). Dlatego nie chce byc pracownikiem,
    po co sie ograniczac? :)

    > Jeśli mówimy o kopaniu rowów

    Przy kopaniu rowow to glownie cena decyduje lub/i znajomosci ;)

    > albo innych usługach hostingowych :-P to

    No akurat w przypadku uslug hostingowych decyduje w 90% jakosc tych uslug
    i doswiadczenie (wiele firm znika z rynku po roku, dwoch), a dopiero
    pozniej cena :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.